קריירה ולימודים

ירדנה ארזי נשאלה על ההישג של עפרה חזה - כך היא הגיבה

אחרי שעפרה חזה ז"ל זכתה לכבוד ענק כשנכנסה לרשימת 200 הזמרים הגדולים בהיסטוריה, ירדנה ארזי הגיבה: "לא עברה איזה רבע שעה מאז? אני לא בסיפור הזה. אני מרגישה דיי פתטית אחרי כל השנים האלה לחזור ולדבר על זה. בואו נשאיר את הטעם הטוב"
מערכת ice |  1
ירדנה ארזי (צילום אינסטגרם)
עפרה חזה ז"ל זכתה לכבוד ענק אחרי שנכנסה לרשימת 200 הזמרים הטובים בכל הזמנים בדירוג שפרסם שלשום (ראשון) מגזין המוזיקה הנחשב "רולינג סטון". חזה התברגה במקום ה-186.
ירדנה ארזי, לה היסטוריה עשירה במיוחד עם חזה, עלתה לשידור בתוכנית הבוקר של דרור רפאל וארז קליימן ברדיו 90FM, ונשאלה לגבי הזכייה המרגשת של הנמסיס שלה משכבר הימים.
"כבוד גדול לעפרה ולכל אחד מאיתנו כישראלים", אמרה תחילה ארזי. כשנשאלה לגבי איך זה תופס אותה ומה היא באמת חושבת על כך נוכח ההיסטוריה שלהן, היא ענתה: "מה זאת אומרת? תגידו, לא עברה איזה רבע שעה מאז? אני חושבת זה יפה וראוי והיא ראויה. היא הביאה דבר מאוד מקורי, גם כמובן הקול שלה יחד עם המורשת התימנית והמעטפת הכל כך יפה של יזהר אשדות. כל זה יצר משהו שהוא ייחודי ומאוד מהדהד, שנשאר עד היום".
כשנשאלה לגבי היצירות שלה בעצמה היא אמרה: "אני חושבת שאני לא בסיפור הזה. אנחנו עכשיו מדברים על מורשתה של עפרה חזה והיא באמת הטביעה חותם. האם הסיפור בינינו היה במציאות? אני מרגישה דיי פתטית אחרי כל השנים האלה לחזור ולדבר על זה. בואו נשאיר את הטעם הטוב של הזיכרון שהיא השאירה ואת הכבוד הלאומי והבינלאומי שהיא מקבלת".
כשנשאלה לגבי מה שתמיד עומד בראש של הקהל - יפה, שושנה, ירדנה ועפרה והאם היום כבר אין את זה ענתה: "נדמה לי שלא. אני חושבת שזה גם גדול מכל אחד מאיתנו. זה גדול ממני וגדול ממנה. זו אגדה שמתגלגלת והיא מעל לראשינו, וקטונתי מה אני אגיד לכם. אני עסוקה בענייניי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חותם מי ש אהב את עופרה לי לא ניצחון של ירדנה שהיא בחיים עד 120
    סגור