קריירה ולימודים

אסי ואלברט יודעים? AIG מאיימת בחרם על עסקים

בעקבות סערת חוק ההפליה והקריאות להפליה על רקע נטיות מיניות, דת ולאום במערכת הפוליטית, בחברת הביטוח החליטו להפסיק לבטח כל עסק שיבצע הפליה מכל סוג
מערכת ice |  2
אסי עזר ואלברט אסקולה ל AIG
אחרי שבנק דיסקונט ומור פנסיה וגמל הודיעו כי יפעלו כך, גם חברת הביטוח AIG מודיעה היום (שני) באופן רשמי כי היא תפסיק לבטח עסקים או לעבוד עם ספקים כלשהם, אשר יבצעו לדבריה הפליה מכל סוג על רקע דת, גזע, מין או נטייה.
בהודעתה נמסר: "חברת AIG ישראל החליטה בעקבות סערת חוק ההפליה והקריאות להפליה על רקע נטיות מיניות, דת ולאום במערכת הפוליטית, להפסיק לבטח כל עסק שיבצע הפליה מכל סוג. AIG חרטה על דגלה לקדם ערכי שוויון, סובלנות וכבוד האדם וחירותו, ולא תקבל פעולות המכרסמות בערכים אלו מצד מבוטחיה וספקיה".
 
יפעת רייטר, מנכ"לית AIG, סיפרה: "מאז ומתמיד חברת הביטוח AIG שמה בראש סדר העדיפויות שלה את ערכי הסובלנות, השוויון וקבלת האחר. לא הסכמנו בעבר ולא נסכים גם כעת לקבל אמירות ומעשים שפוגעים באוכלוסיות ומגזרים שונים בחברה הישראלית".
עוד הוסיפה בהצהרתה רייטר כי: "בפתחה של שנת 2023, שיח גזעני ומפלה אינו מתקבל על הדעת. אני קוראת לראשי המשק לפעול בצורה נחושה ולהוקיע מהשורש את התופעה הפסולה הזו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משרד פרסום שלהם ושל בנק דיסקונט ...
    בעד סטרוק 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מתקרב אליהם לשתי החברות
    סגור
  • אל תתקרב, ממש צריכים בור ביביסט עם חובות אצלם (ל"ת)
    . 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור