קריירה ולימודים

עדן חסון בזוגיות עם זמרת מפורסמת? התיעוד שמשגע את הרשת

הזמרת אודיה אזולאי, העלתה סטורי יחד עם עדן חסון והשמועות לגבי זוגיות אפשרית לא מפסיקות לרוץ. כעת, אודיה חושפת בזעם: "עדן מאוד קרוב אלי וזה הכל. אנחנו חברים טובים"
מערכת ice | 
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמרת המצליחה אודיה, בת ה-21, נבחרה לכהן כשגרירה בישראל למותג התכשיטים הבינלאומי Pandora. במסגרת היותה שגרירת המותג, תצטלם אודיה לקולקציה הייחודית והאהובה של המותג, קולקציית ME.
לרגל צילומי הקמפיין שהתקיימו הבוקר (שני) באולפני מובי בתל אביב, אודיה חשפה בפעם הראשונה שיר גנוז אותו כתבה בגיל 16 כשהתמודדה עם חרמות וקשיים בגיל ההתבגרות. בנוסף, התראיינה הזמרת אצל TMI וחשפה פרטים הודות הסטורי ששיגע את המדינה, בו תועדה הזמרת עם עדן חסון והעלתה ספקולציות רבות לגבי זוגיות אפשרית.
כשנשאלה על הסטורי אודיה התפוצצה: "לא, לא רוצה להגיב על זה. "מה קרה? שהעליתי סטורי? העליתי סטורי, כן. לא מפזרת אף שמועה. שמועות מתפזרות לבד. הכל בסדר, אנחנו בטוב, עדן מאוד קרוב אלי וזה הכל. אנחנו חברים טובים".
כשאודיה נשאלה לגבי רואי אדם, עמו שיתפה פעולה, גרסה הזמרת המצליחה את השמועות לפיהם השניים יצאו: "רואי הוא לא אקס שלי, הוא חבר מאוד טוב שלי והוא זמר מעולה, עשינו שיר ביחד ובוא נתקדם לשאלה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה