קריירה ולימודים

אנה זק נחשפת: למי שימשה כפרס ניחומים אחרי שאלה לי הבריזה?

אביב גפן ואנה זק הוציאו לפני כחודשיים את השיר "מה נשאר לי ממך". כעת מסתבר כי השיר אמור היה להיות עם אלה לי להב, שאף הקליטה עם הזמר את השיר אך החליטה שלא יצא לאוויר אחרי ש"לא התחברה לביצוע המשותף"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אביב גפן ואנה זק, הוציאו לפני כחודשיים שיר חדש בשם "מה נשאר לי ממך". בזמן שהשיר עלה לאוויר אביב גפן מצא הזדמנות ויצא נגד תעשיית הפופ בישראל ופרגן לאנה זק כשטען כי היא בחרה באומנות על פני לייקים.
היום (רביעי) פורסם ב"מאקו" כי האמירה הזו ממש לא הייתה תמימה כמו שכולנו חושבים. מסתבר שבכלל כוכבת פופ אחרת אמורה הייתה להוציא יחד עם גפן את השיר, ואפילו כבר הקליטה איתו גרסה ראשונה של השיר - אלה לי להב שמה.
על פי הדיווח, השניים ביצעו את השיר יחד באולפן, אך גורמים בתעשייה טוענים כי "אלה לי לא אהבה את הביצוע המשותף. היא לא התחברה. אחרי ששמעה אותו החליטה שהיא לא אוהבת אותו ובחרה לצאת מהשיר. אחרי שכמובן הודיעה לגפן".
חשוב לציין כי אותם גורמים טענו שגפן לקח את הדחייה בצורה חיובית. הרי זה משהו שקורה כזמרים מוותרים על שירים שהקליטו כי הם לא מתחברים אליהם וזה לגיטימי לחלוטין, לכן גם גפן לקח את הדברים בצורה חיובית.פופ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה