קריירה ולימודים

הפיטורים בהייטק מגיעים לאחד הסטארטאפים הגדולים בישראל

גונג, שגייסה כמעט 600 מיליון דולר ושוויה הוערך ביותר מ-7 מיליארד דולר, פיטרה עובדים ממחלקת כוח האדם בישראל ובארה"ב, לדבריה בשל האטה בקצב הצמיחה
מערכת ice |  3
עמית בן דב אילון רשף מייסדי גונג (צילום צילום רמי זרנגר)
חברת Gong.io, אחת מחברות הסטארטאפ הגדולות בישראל, מצטרפת לרשימה ההולכת ומתארכת של חברות הייטק שמקפיאות גיוסים ומפטרות עובדים.
החברה פיטרה לפי דה-מרקר 15 עובדים במחלקת כוח האדם הגלובלית ארה"ב וישראל – 3 בישראל ו-12 בארה"ב – מה שמרמז על הקפאת גיוסים חדשים, ואולי אף פיטורים של עובדים במחלקות אחרות בזמן הקרוב.
מדובר באחת החברות הצומחות בישראל. היא נוסדה ב-2015 על ידי עמית בן דב ואילון רשף ומפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית לניתוח של שיחות מכירה כדי להוציא תובנות לייעול שלהן. בשנים שעברו מאז ייסודה היא גייסה הון בלא פחות משבעה סבבים, שהסתכמו בסכום אסטרונומי של כמעט 600 מיליון דולר. בין המשתתפים בסבבים ניתן למנות את האנג'ל הישראלי שלמה קרמר, קרנות ההשקעה של החברות סיסקו וסיילספורס, והקרנות סקויה, Coatue ופרנקלין טמפלטון. הגיוס האחרון, בשנה שעברה, עמד על 250 מיליון דולר לפי שווי של שבעה ורבע מיליארד דולר – אחת מהערכות השווי הגבוהות ביותר לסטארטאפ ישראלי אי פעם.
לחברה כ-1,000 עובדים, כשליש מהם בישראל.
לדברי החברה, "גונג מאטה את קצב צמיחת מצבת העובדים בגלל המציאות הכלכלית. כתוצאה מכך, החלטנו בכאב רב להקטין מספר משרות בצוות הגיוס בישראל. אנו אסירי תודה על תרומתם לבניית צוות העובדים הנהדר של גונג".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חברת לופט גשפט
    מינוס 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת כלום ושום דבר לעסקי אויר מיליארדים ללא שיקוף לשווי אמיתי בלון אויר שומר נפשו ירחק ההתרסקות קרבה
    סגור
  • 2.
    גונג = חמור שהתחזה לחד קרן (ל"ת)
    חד עין 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פדיחה של המנהלים
    רוני 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנהלי החברות לא מספקים את העבודה שהבטיחו לקרנות, מפילים את האחריות על העובדים (בזיון) דעתי המתכנתים צריכים לעשות מרד נגד המעסיקים, אין מצב שקצת קשה (כאילו קשה, כי יש כסף בחשבון) מיד מפילים את זה עלהעובדים -אולי אם המנהלים לא מספקים את עבודה שיורידו את השכר של עצמם
    סגור