קריירה ולימודים

המלחמה בכלל ממשיכה: מתקפה חריפה על אלפרד אקירוב

יו"ר ועד עובדי חברת הביטוח עולה להתקפה לאור הדרישה לפטר את יו"ר החברה חיים סאמט: "האגו של  אלפרד אקירוב לא נותן מנוחה לחברה. אנחנו העובדים תרמנו לא פחות מאקירוב ולכן יש לנו את התוקף והזכות לדרוש ממנו לחדול מניסיונותיו לטלטל את החברה"
מערכת ice | 
אלפרד אקירוב, רוני רז (צילום יחצ, וידאו הד)
לאחר שאיש העסקים אלפרד אקירוב שיגר הלילה (אור לשלישי) מכתב לדירקטוריון כלל ביטוח בו הוא דורש להשעות את יו"ר החברה חיים סאמט מפעילותו וזאת בשל טענות כי סאמט פועל לקידום עסקת כלל-MAX, יו"ר ועד עובדי כלל ביטוח ופיננסים רוני רז תוקף בחריפות את אלפרד אקירוב על רקע דרישתו.
רז טען: "מזה שנים שאקירוב מטלטל את הספינה במאבקי שליטה בלתי נגמרים.  בעולמות הביטוח אין דבר חשוב יותר מיציבות. יציבות לעובדים, למבוטחים ויציבות לעתיד הפיננסי של החברה. הגענו למצב בלתי נסבל של מאבקי שליטה בלתי נגמרים".

עוד הוסיף: "התפקיד שלנו כעובדים הוא לגלות אחריות כשיש אנשים בעלי אינטרסים שנוהגים בחוסר אחריות.  שליטה בחברת ביטוח פירושה עתיד חסכונותיהם של מאות אלפי ישראלים ויציבות במקום עבודתם של אלפי משפחות". 
לסיום הסביר: "דווקא שכלל רושמת רווחי שיא ושקט תעשייתי, ולראשונה חברי דירקטוריון וחברי הנהלה פועלים במשותף ובמחויבות מלאה להצלחת החברה, האגו של  אלפרד אקירוב לא נותן מנוחה לחברה. אנחנו העובדים תרמנו לא פחות מאקירוב ולכן יש לנו את התוקף והזכות לדרוש ממנו לחדול מניסיונותיו לטלטל את החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה