השוק

אקירוב יוצא בגלוי נגד עסקת כלל-MAX ומאיים בתביעה

איש העסקים אלפרד אקירוב יוצא היום בגלוי נגד עסקת כלל-MAX ומאיים בתביעה נגד החברה ככל שיגרמו לו נזקים; אקירוב: אישור העסקה בוצע במחטף; יש לציין כי אקירוב לעומתי לעסקה שמרחיקה אותו משליטה בכספי הפנסיות של הציבור
ניצן כהן |  1
אלפרד אקירוב (צילום פלאש 90)
איש העסקים אלפרד אקירוב יוצא היום בגלוי נגד עסקת כלל-MAX. אקירוב עד עכשיו ניסה לטרפד את העסקה מתחת לפני השטח אולם כעת, ומאחר והיא אושרה באורגנים של החברה, הרי שהוא מאיים כי יתבע את כלל ביטוח על נזקים שיגרמו לו, ככל שיגרמו לו מהשלמת העסקה.
בקליפת אגוז ומאחר ופרטי העסקה נשקלו ונבחנו היטב על ידי הדירקטוריון שלה, כך שנחה דעת האורגנים המוסמכים של החברה שהעסקה פועלת לטובתה, הרי שאקירוב כעת טוען שאישור העסקה התבצע במחטף. לא ברור על איזה מחטף מדבר אקירוב מאחר והעסקה אושרה לאחר אין סוף דיונים בדירקטוריון שהקשה בשאלות רבות וביקש הבהרות אין סוף וכן הלאה.

נזכיר כי אקירוב מחזיק באמצעות אלרוב 15% ממניות כלל ביטוח והוא לוטש עיניים לשליטה בחברה. עסקת כלל-MAX מרחיקה אותו משליטה בה בעיקר בשל העובדה ששליטה בחברה תעלה לו הרבה יותר כסף ממה שחשב בתחילה.
נזכיר עוד כי איש העסקים אלפרד אקירוב נכנס למלחמת עולם בכלל ביטוח בעקבות פרשת לוקה, בה ביקשה אלרוב להזרים כסף לחברת הבת שלה (לוקה) מבלי לדלל את ג'ורג'י אקירוב, בנו של אלפרד, ומבלי לדרוש ממנו הזרמה דומה מה שהיה יוצר מצב בעייתי לפיו אלרוב הציבורית מממנת את הרפתקאותיו העסקיות של בנו של אלפרד.
האורגנים המוסמכים בכלל שאמונים על שמירת כספי הלקוחות של כלל (והם הרבה) התנגדו למהלך ובתגובה פעל אלפרד אקירוב לרכוש את השליטה בכלל ולהביא לכאורה להחלפתם עד כדי שלא נותרה ברירה לכלל ולעשות שינויים בהנהלת החברה ולמכור את מניותיה באלרוב (שוב, הכל לכאורה) אבל כל זה לא הספיק לאלפרד שמעוניין לשלוט על שלל החזקותיו הריאליות בהשקעות פיננסיות בסדר גודל שמנהלת כלל ביטוח כשעסקת כלל-MAX מרחיקה אותו משם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לציין גם שאקירוב מעורב בבחירות במימון המחנה הממלכתי
    חנן 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן לצרכים עיסקיים בעיקר...
    סגור