קריירה ולימודים

שינוי דרמטי בתחרות מיס יוניברס: זה החוק שעודכן לראשונה

בפעם הראשונה מזה 70 שנה - ארגון תחרות מיס יוניברס מעדכן את תנאי המועמדות לתואר הנחשק, ופותחת אותה בפני נשים רבות מסביב לעולם
מערכת ice | 
בימת מיס יוניברס (צילום מאיה חנוך ואבי פחימה)
תחרות מיס יוניברס מעדכנת את חוק הגשת המועמדות שלה, לאחר 70 שנה: לקראת התחרות ה-72 - שתתקיים ב-2023 - נשים ואימהות נשואות יורשו להתחרות בתחרות.
חוק ההתמודדות התעדכן לאחר שתחרויות ראשוניות לאירוע השנה - שמתקיים בדצמבר - כבר התקיימו, כך שבמקרים האלה "פספסו" את העדכון החדש. נכון להיום, הכלל קובע שרק רווקות בנות 18 ו-28, שמעולם לא נישאו או ילדו ילדים רשאיות להגיש מועמדות.
"כולנו מאמינים שלנשים צריכה להיות עצמאות על חייהן ושהחלטות אישיות של אדם לא צריכות להוות מחסום להצלחתן", נכתב בתזכיר פנימי שנראה על ידי The National.
"ארגון מיס יוניברס הוא תמיד הפלטפורמה הגדולה והחדשנית ביותר מסוגה וכעת הוא יהיה מכיל ומסביר פנים יותר לאמהות ולנשים נשואות", אמר ג'וש יוגן, מנכ"ל יוגן גרופ והמנהל הלאומי של מיס יוניברס בחריין לניו יורק פוסט, "בשבילי, זה תואם את מה שנלחמתי עליו - שבירת סטריאוטיפים והסרת הסטיגמה שהחברה הישנה כפתה עלינו מלפני עשורים רבים".
אנדריאה מזה, שהוכתרה למיס יוניברס 2020, אמרה ל-Insider ששינוי הכלל הגיע זמן רב.
"אני באמת שמחה שזה קורה", אמר מזה, "בדיוק כמו שהחברה משתנה ונשים תופסות כעת עמדות מנהיגות שבהן יכלו בעבר רק גברים, הגיע הזמן שתחרויות התחרות ישתנו וייפתחו לנשים עם משפחות.
"יש הרבה נשים שהתחתנו צעירות או הביאו ילדים בתחילת שנות ה-20 לחייהן והן תמיד רצו להשתתף במיס יוניברס אבל לא יכלו בגלל החוקים", הוסיפה. "עכשיו הנשים האלה יכולות להתחיל או להגביר את הקריירה שלהן בבידור בגלל השינויים האלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה