קריירה ולימודים

מעוניינים להצטרף לשידורי המהפכה בספורט? פיקסלוט מגייסת עשרות עובדים

חברת הספורט-טק המספקת פתרונות אוטומטיים לשידור, הפקה וניתוח אירועי ספורט, המשדרת מעל 100,000 משחקים בחודש, מ-18,000 מגרשים ברחבי העולם בגיוס רחב היקף
כפיר אדר | 
שידורי ספורט בספרד (צילום pexels)
פיקסלוט, חברת הספורט-טק מהמובילות בישראל המספקת פתרונות אוטומטיים לשידור, הפקה וניתוח אירועי ספורט, הפכה את השימוש בבינה מלאכותית מהבטחה למשקיעים למציאות בשטח שמשנה את פני עולם הספורט. החברה משדרת מעל 100,000 משחקים בחודש, מ- 18,000 מגרשים ברחבי העולם. כל השידורים הללו נעשים באופן אוטומטי וללא מפעילים במגרש או באולפן.
"נכון להיום, עדיין ישנם מאות אלפי משחקי ספורט המתקיימים בכל יום ברחבי העולם, שלא זוכים לשידור ולא מגיעים אל המשפחות, או האוהדים וצרכני הספורט. לרוב מדובר בליגות נשים, ליגות נוער וליגות משנה ולעיתים גם ליגות מקצועיות בענפי משנה. פיקסלוט משנה זאת", אומר אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט. "כחברה שמקדמת דמוקרטיזציה בעולם הספורט, אנחנו מניעים את השינוי בשטח עם יכולת לשדר כל משחק מכל ליגה".
המערכת של פיקסלוט מעניקה חוויית צפייה שכוללת לוח תוצאות, גרפיקות, פרשנויות ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדי הקבוצה. בנוסף, היא מספקת יכולת לממש מודל הכנסות משולב הכולל מכירת מנויים, שילוב פרסומות בשידורי המשחקים וקבלת תשלומים עבור זכויות שירות לחברות דאטה.
פיקסלוט עובדת עם בתי ספר, מועדונים, ליגות ופדרציות ברחבי העולם, עם מועדוני הספורט הגדולים בשוק כגון ריאל מדריד, באיירן מינכן, בנפיקה ליסבון, ומכבי תל אביב והיא אף חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם מרכז החדשנות ומועדון הכדורגל ברצלונה.
אורית ברקסמאייר, סמנכ"לית משאבי אנוש, מציינת "אנחנו בפיקסלוט לוקחים חלק ביצירת המהפכה האמיתית בעולם הספורט, עם טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית שמאפשרת לשדר כל משחק, מכל מקום, בכל זמן. כחלק מהדנא של הצמיחה שלנו, אנחנו מעודדים את העובדים להביא לידי ביטוי את עצמם ומאפשרים לכל אחד ואחת להצליח בגדול, באמצעות מעבר בין תפקידים בתוך החברה, שינוי קריירה, קידום תחומי עניין אישיים וקידום יוזמות ורעיונות שהשתלבו באסטרטגיה העסקית והארגונית של החברה".
החברה מגייסת עובדים למגוון תפקידים – מפתחי בקאנד, מנהלי פרויקטים, דאטה אנליסט, אלגוריתמיקאים, אדמיניסטרציה, מנהלי מוצר, מנהל רכש, מנהל חומרה  ועוד שיצטרפו להובלת המהפכה בשידורי הספורט בישראל ובעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה