קריירה ולימודים

האומן שמוכר יצירות בעשרות מיליונים - ומסרב ל-99% מההצעות

האמן הבריטי סשה ג’פרי, מכר לפני כשלוש שנים ציור עצום תמורת סכום של 62 מיליון דולר. הוא הפך לאחד הציירים העשירים בעולם, והסוד שלו הוא לסרב ל-99% מהצעות שהוא מקבל על הציורים שלו: "זה שומר על העניין בעבודה שלך, מה שמשאיר את ההיצע נמוך ואת הביקוש הרבה יותר גבוה פי 10"
מערכת ice | 
אמנות-אילוסטרציה (צילום pexels)
האמן הבריטי סשה ג’פרי, הוא ללא ספק אחד האמנים הכי מסקרנים שיש לעולם הציור להציע. רק לפני כשלוש שנים הוא מכר יצירת אמנות שלו תמורת סכום שיא של 62 מיליון דולר.
לג'פרי יש סטודיו לאמנות ענק בעיר דובאי שבאיחוד האמירויות, שם הוא "מתפרע" ועובד על היצירות המדהימות שהוא מוציא. כך למשך היצירה המפורסמת שנמכרה תמורת עשרות מיליוני דולרים תיארה את את ”מסע האנושות”, ציור בגודל 1,595.76 מ”ר, שהפך לציור הגדול ביותר בעולם.
 
הסטודיו שלו בדובאי כולל שלושה חללי גלריה, חלל דיגיטלי, משרד וחדר ישיבות. בחלל יש כ-40 ציורים, המורכבים ברובם מהאוסף הרטרוספקטיבי שלו, יחד עם יצירות ועבודות חד-פעמיות. ג'פרי למד בבית הספר היוקרתי לאמנות רוסקין באוניברסיטת אוקספורד ועובד כבר כמעט 30 שנה בתחום. בזכות מכירת הענק, ג'פרי הפך לאחד הציירים העשירים ביותר בעולם כיום.
למרות זאת, הוא מספר ל-CNBC שהוא מסרב ל-99% מההצעות למכור את היצירות שלו. ג'פרי מספר שהוא אומר "כן" לאנשים שמעוניינים לרכוש את הציורים שלו רק 1 ל-100 פעמים, כי הוא לא מוכן למכור לכל אחד והוא רוצה להבין שהציור שלו נמכר למקום רגשי ואמיתי ולא רק בשביל הכסף והאמנות. ″זו ההקרבה שלי שאני עושה כאמן. אלו שברי נשמתי. ואני צריך לדעת שיאהבו אותם וידאגו להם”, אמר.
ג’פרי יוצר כ-12 ציורים על פני תקופה של שנתיים ויש לו כ-150 אנשים ברשימת המתנה לקנייה: "אני רוצה לצייר עד יום מותי. כדי לעשות זאת, אני צריך את ההתקדמות המתמדת הזו, שבה העבודה שלי עולה בשווי מדי שנה", סיפר הצייר המוכשר.
עוד סיפר ג'פרי כי קונים שהחמיצו את ההזדמנות לרכוש יצירה שלו עשויים להיות הראשונים ברשימה לקולקציה הבאה שתצא. לטענתו: "זה שומר על העניין בעבודה שלך, מה שמשאיר את ההיצע נמוך ואת הביקוש הרבה יותר גבוה פי 10. ואז הערך שלך ימשיך לגדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה