רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל: זה המהלך הענק של מטרופולין

מותג האוטובוסים 'גולדן דרגון' Golden Dragon המתמחה בייצור רכבי אנרגיה חלופית מוסר בימים אלו כ-110 אוטובוסים לחברת 'מטרופולין', זאת כחלק ממטרתה לעבור לפתרונות תחבורה ידידותיים לסביבה תוך שיפור חווית הנסיעה. אז מה למעשה מיוחד באותם אוטובוסים?
מערכת ice |  17
מטרופולין (צילום נועם זיו)
מותג האוטובוסים 'גולדן דרגון' Golden Dragon המתמחה בייצור רכבי אנרגיה חלופית, מוסר בימים אלו כ-110 אוטובוסים לחברת 'מטרופולין', המפעילה שירותי תחבורה ציבוריים בישראל. מדובר ברכישה חוזרת אותה מבצעת מטרופולין מבית 'גולדן דרגון' Golden Dragon כחלק ממטרתה לעבור לפתרונות תחבורה ידידותיים לסביבה תוך שיפור חווית הנסיעה 
חברת 'גולדן דרגון'Golden Dragon מתמחה בייצור אוטובוסים המשלבים מקורות אנרגיה חלופיים וטכנולוגיות מתקדמות, שהפכו בשנים האחרונות לבחירה פופולרית ואף המועדפת בענף התחבורה הציבורית בישראל. 
שילוב פתרונות אנרגיה חלופיים כגון חשמל וגז, עם הטכנולוגיות המתקדמות, הפכו אותם לסמל החדשנות והקיימות בתחום. בנוסף לתרומתם בקידום הסביבה לירוקה יותר, כל כלי הרכב מבית המותג מציעים ביצועים מעולים ונוחות מרבית, מתאפיינים באבזור מוקפד, בחלל פנימי מרווח ומקומות ישיבה ארגונומיים, בכך מצליחים לספק חווית נסיעה מיטבית לציבור הנוסעים.ות. 
יאיר קציר, מנכ"ל חברת מטרופולין: "חברת מטרופולין דוגלת בערכי הקיימות ופועלת לשילוב אוטובוסים באנרגיה חלופית לטובת ציבור הנוסעים אשר יאפשרו שמירה על איכות הסביבה והפחתת רעש. במסגרת הרכש לאשכולות שרון ואונו – אלעד, אשר מופעלים בימים אלו, רכשה החברה אוטובוסים המופעלים באנרגיה חלופית, מתוכם כ-110 אוטובוסים מחברת גולדן דרגון. שמחים על שיתוף הפעולה ונמשיך לפעול למען הנגשת פתרונות מיטביים, לנוסעים ולסביבה".
אמיר לוי, מנכ"ל גולדן דרגון  Xiamen Golden Dragonישראל: "אנו מודים לחברת מטרופולין שממשיכה להביע אמון בפתרונות התחבורה שלנו, בכל רכישה מחדש. מהווים שותפים מלאים למטרה לקדם חדשנות בתעשייה, גולדן דרגון תמשיך לפעול על מנת לספק מערך מקיף של כלי רכב ושירותים מהמובילים ביותר בתחום, עבור כלל לקוחותינו."
יצרנית האוטובוסים Golden Dragon נוסדה בשנת 1992, נחשבת לאחת מיצרניות האוטובוסים המובילות ביותר בסין, עם כושר ייצור של עשרות אלפי אוטובוסים בכל שנה. החברה החלה לייצא אוטובוסים מתוצרתה בשנת 2003, כיום משווקת ביותר מ-120 מדינות. החברה מציעה מגוון רחב של דגמים עם אנרגיה חלופית וכן אוטובוסים מונגשים, המותאמים לאנשים שמתמודדים עם מוגבלויות פיזיות שונות.
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    וכמה זה יעלה לנו ?
    ורדה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זה זמן לקניות כאילו ? מירי הבייתה
    סגור
  • 15.
    נו באמת
    חוויה מיטבית...חחחח 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוויית מיטבית תהיה כשהגיע החברה יתחילו להיות בני אדם ולהתייחס לנוסעים כראוי.
    סגור
  • 14.
    חברה הזויה תמיד מאחרת כנסו
    טל 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צריך להגיע לבסיס ממתין ל340 באילת ואין כלום. שואל בתחנה המרכזית ואומרים לי שלא תמיד מגיעים. הזוי הקטע שנותנים להם קווי שירות ולא מקבלים נסיעה. אם יצא לי לתפוס במקרה! את 340 (1 ל7 פעמים כן?) נהגים בני דודים שמסיעים חיילים במדים בזמן מלחמה נשמע לכם הגיוני?! מרגישים את השנאה יחס מפוצץ את הנשמה. מקיא עליכם!
    סגור
  • 13.
    אגרונומים, יופי של מילה
    סקרומדון 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שום ארגונומיים, ושום ירוק, ושום מרווח וכו', לא יוכלו לחוויית הנסיעה עמוסת הרייסים ועצירות הפתע של הנהג החרא המצוי, שזורקות אותך לקצה האוטובוס לפני שהספקת להתיישב בכסא האגרונומשהו או ניסית לקום כדי לרדת בתחנה.
    סגור
  • 12.
    תוספת של נהיגה פרועה
    גון 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין פיקוח לא של משרד התחבורה ולא של חברת האוטובוסים מלבד התשלום.על אופי הנסיעה לא קיים.
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    תחבורה ציבורית
    ענבר 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל עוד אין תחבצנורמלי בישובים מחוץ לעיר זה לא עוזר בכלוםםם!!! שלא לדבר על שבת!
    סגור
  • 10.
    עדיין עדיף לנסוע בחברת דן
    איל 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק בחברת דן יש את האוטובוסים הכי טובים
    סגור
  • 9.
    נהגי של מטרופולין
    גלית ס. 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נהגי של מטרופולין עוברים על כל החוקי הסעות של תחבורה ציבורית האפשריים : לא יוצאים למסלול בכלל בלי עדכון , עוברים בתחנה בלי לעצור ולקחת נוסעים .מצפצפים בכל הזדמנות בשעות מוקדמות/מאוחרות לפי לוח זמנים הרגיל והקבוע שלהם . לרבות במסלולים בתוך כפר סבא, בין הרצליה לכפ"ס , בין ת"א לכפר סבא בכול כיוון . מוקד של מידע ושירות מעגיף להתעלם מהתלונות ולא להגיב במשוב לנוסעים שמגווחים על מקרים של אי עצירה בתחנה או כאשר הקו חא יוצא למסלול . מסוף דצמבר עד העצם היום הזה נתקלתי אני שנוסעת בקוים של מטרופולין בחמש מקרים בשעות המאוחרות הקריטיות . אין למי לפנות , מוקד מקבל פניות באחיזת עיניים , לא מעביר להנהלה . חברת תחבורה בנושא שירות לנוסעים , עמידת בלו"ז ובטיחות ברמה נמוכה ביותר .
    סגור
  • 8.
    סתם ביטוי "אנרגיה חלופית"
    יאיר 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה בדיוק האנרגיה החלופית כאן? למה לא מפרטים? האם האוטובוס נוסע על אדי מים?
    סגור
  • 7.
    19 אלף ש"ח אני מוכן לעבוד אחרת לא יורד מהמיטה (ל"ת)
    אמיר 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אוטובוסים עירוניים בנתניה
    אני יהודיה 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שנוסע באוטובוסים בעחכ נתניה מרגיש שהאוטובוסים של היום מתאימים לאותן משאיות שפעם לקחו תלמידים לטיולים. במה דברים אמורים??? באוטובוסים האלה אין בטחון, הם קלים, מתנדנדים, כל ברקס הם קופצים. מרגישים טלטלות רבות באוטובוס. רכב לא אמין ולא בטוח. ועוד משהו חלק מהנהגים צריכים לעבור נהיגה מונעת בעצירה של ברקסים. יותר מדי ברקסים הם עושים נראה לי שבכוונה . חלק מהם בני דודנו, אם אפשר לקרוא להם דודינו. והם מסכנים את ציבור הנוסעים. הגיע הסמן לבקר את הנהיגה שלהם. וגם קהל הנוסעים יכול להצטרף ולהעיר הערות לגבי הנהגים... הגיע הזמן.
    סגור
  • 5.
    מנפחים כתבות
    ישראבלופ 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה חוזרת על עצמה פיסקה אחרי פיסקה, מנפחים כתבות עם חברתיות שוב ושוב, עלבון לזמן והאינלקט של הקורא
    סגור
  • 4.
    לפרסם רמות קרינה עבור נהג ונוסעים
    ד.ק 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש קרינה, חייבים לפרסם הערכים , יכול להיות מסוכן לנסוע בכזה אוטובוס. במיוחד באזור הסוללות
    סגור
  • 3.
    בתור התחלה שילמדו את הנהגים שלהם לעצור בתחנות לנוסעים
    נוסע 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שעומדים ומנופפים ביד לנהג שיעצור והוא מתעלם ,והאוטובוס חצי ריק. וגם הנהיגה שלהם לא משהו ,חושבים שהם במסלול מרוצים והנוסעים מרגישים כמו ברכבת הרים
    סגור
  • 2.
    מה אם נהגי האוטובוס
    פרנסואה 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם כול תשלמו לנהגים 100 שקל לשעה אחר כך תדאגו למנוע זיהומים
    סגור
  • 1.
    קודם כל שהקווים הנוראים שלהם יגיעו בזמן ואז תדברו!!!!
    אבי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    11 0
    חברה נוראית
    סגור
  • שרות
    אבי 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברה שלא רואה את הגיבנת דל עצמה.החלפת אוטובוסים לא תתקן שרות גרוע ולקוי.חברה זו הוקמה בין השאר לתת שרות טוב יותרול שבור את המונופול של אגד התלמיד יצא גרוע מרבו.
    סגור