רכב

רכבת ישראל פותחת תחנות מחדש: זה מה שיקרה ב-3.12

?רכבת ישראל ממשיכה במגמת עיבוי והחזרת השירות ברחבי הארץ ופותחת מחדש את תחנות לוד גני אביב, בת ים קוממיות, יבנה מזרח 
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
רכבת ישראל פועלת בהתאם להנחיות משרד התחבורה וגורמי הבטחון ומודיעה על שלב נוסף בתהליך חידוש השירות ברחבי הארץ. החל מיום ראשון 3.12.23, תיפתחנה מחדש לשירות תחנות לוד גני אביב, בת ים קוממיות ויבנה מזרח. 
עוד מציינים ברכבת ישראל כי הם ממשיכים לפעול כל העת לחידוש השירות בתחנות נוספות וצמצום השפעות המצב הבטחוני ובדגש על מחסור בצוותים כתוצאה מגיוס של  עובדים למילואים.

מחציתם אנשי אבטחה המהווים אוכלוסייה קרבית וצעירה המגויסת בד"כ ראשונה: מגייסים ומכשירים צוותים נוספים, מסיטים כוח אדם ממטה החברה, מגייסים עובדים אשר פרשו לגמלאות ומקפיאים פרישות עובדים.
הרכבת פרסמה אמש (שני) את נתוניה ל-2023, כאשר ממוצע הנסיעות היומי הכללי ברבעון השלישי של 2023 עמד על כ- 285 אלף נסיעות ביממה, ביחס ל-237 אלף נסיעות ברבעון המקביל אשתקד. במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2023 עמד מספר הנסיעות על 52.6 מיליון, בהשוואה ל- 38.8 מיליון נסיעות בתקופה המקבילה אשתקד.  
ברבעון השלישי עמד מספר הנסיעות ברכבת על כ- 18.2 מיליון, בהשוואה ל-14.9 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממגזר הנוסעים ברבעון המדווח הסתכמו בסך של כ-765 מיליון שקלים בהשוואה לכ-628 מיליון. ממוצע דיוק הרכבות ברבעון המדווח עמד על 93.3 אחוזים אחוזים בהשוואה ל-94.8 אחוזים ברבעון המקביל אשתקד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה