רכב

הונדה הכריזה ריקול על מאות אלפי כלי רכב בשל תקלה בטיחותית

חברת הונדה נדרשה להכריז על ריקול בכ-300,000 כלי רכב משני דגמים של החברה, בעיקר בארצות הברית, בעקבות תקלה אפשרית במנגנון חגורת הבטיחות שלה
מערכת ice | 
הונדה מורידה רכבים מהכבישים (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
חברת הונדה הכריזה על ריקול בחלק מדגמי "אקורד" ו-"HR-V" בעיקר בארה"ב, בעקבות תקלה שאותרה במנגנון הבטיחות של חגורת הבטיחות בדגמים אלו, כאשר על פי הערכות החברה, כ-300,000 כלי רכב נמנים בין אלו שיכול להיות והתקלה קיימת אצלם.
התקלה שאותרה בדגמים אלו פוגעת ביכולת של חגורת הבטיחות להינעל בזמן ובמקום הנכון במהלך תאונת דרכים אפשרית. על פי הונדה, ככל הנראה כ-1% מהדגמים המדוברים יידרשו תיקון של המנגנון, אך כל בעלי הדגמים האלו יקבלו את הקריאה לבדוק את רכביהם.
בהונדה אמרו כי מספר בודד של דרישות אחריות התקבלו בחברה אך עד כה לא ידוע על נפגעים כתוצאה מהתקלה. עוד אמרו בחברה כי יבדקו ויחליפו ללא עלות את המנגנון למי שצריך, ומי שכבר ביצע תשלום פרטי על תיקון התקלה יקבל את כספו בחזרה.
בהונדה מתפארים בסיפוק לקוחותיהם מדגמי החברה ומנסים לתת חווית שירות טובה לאלו שקנו דגמים בהם נדרש תיקון או החלפה. התקלה ככל הנראה לא תשנה את דעת הלקוחות על החברה שזוכה לא פעם לביקורות חיוביות על אמינות כלי הרכב שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה