רכב

יבואנית טויוטה בישראל מקצה רכבים לכוחות - ותורמת חצי מיליון שקל

קבוצת יוניון, יבואנית טויוטה, לקסוס, ג'ילי, זיקר, יוניון רכב תעשייתי ויוניון מוביליטי, הקימה חמ"ל לטובת עשיה רחבה ותורמת מעל לחצי מיליון שקלים לתמיכה במשפחות המפונים והנפגעים, בנוסף להקצאת רכבי הקבוצה השונים, לטובת שינוע של ציוד, מזון והסעת חיילים, ומשאילה רכבים לטובת קהילות הישובים שנפגעו, ללא עלות
מערכת ice | 
טויוטה פרואייס במשימת סיוע (צילום קבוצת יוניון)
הבוקר (חמישי) נפתח יומה השישי של מלחמת "חרבות ברזל". המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישובי הדרום גבתה עד כה את חייהם של יותר כ-1,300 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה.
בתוך כך, חברות רבות לוקחות יוזמה ומסייעות במלחמה, ביניהן גם קבוצת יוניון, יבואנית טויוטה, לקסוס, ג'ילי, זיקר, יוניון רכב תעשייתי ויוניון מוביליטי, הקימה חמ"ל לטובת עשיה רחבה ותורמת מעל לחצי מיליון שקלים לתמיכה במשפחות המפונים והנפגעים. כמו כן תרמה הקבוצה סכומים נוספים לעמותות הפועלות בתחומים שונים למען הנפגעים ומשפחותיהם.
בנוסף מקצה את רכבי הקבוצה השונים, לטובת שינוע של ציוד, מזון והסעת חיילים, ומשאילה רכבים לטובת קהילות הישובים שנפגעו, ללא עלות. בקבוצת יוניון אף מחברים בין עמותות שונות לבין עובדי החברה למשימות בכל הארץ עם רכבי החברה – רכישת ציוד של צרכים שעלו מהשטח, שינוע של מאות ארוחות חמות לחיילים בבסיסים, סיוע בדיור ואירוח לתושבי העוטף ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה