רכב

רכבת ישראל מושבתת ל-3 שעות: זה הקו שלא יופעל

על פי עדכון מרכבת ישראל: "לצורך השלמת תיקון רשת החשמל באיזור נתניה, תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנות נתניה והרצליה החל משעה 11:00 ולמשך זמן מוערך של כשלוש שעות"
מערכת ice |  1
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
בדיוק לפני שבוע, רכבת ישראל הודיעה בשל תקלה ברשת החשמל הרכבתית, ולצורך תיקונה, הופסקה לשעות הקרובות תנועת הרכבות בין כל התחנת בקו חדרה מצפון ותחנת נתניה מדרום, מתברר שגם היום (שני) נרשמת תקלה דומה.
על פי עדכון מרכבת ישראל: "לצורך השלמת תיקון רשת החשמל באיזור נתניה, תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנות נתניה והרצליה החל משעה 11:00 ולמשך זמן מוערך של כשלוש שעות".
 
עוד הוסבר: "בשעות אלה לא תתאפשר נסיעה רציפה בקו החוף (חיפה-ת"א) ותחנות בית יהושע ונתניה ספיר תיסגרנה זמנית לשירות. לציבור הנוסעים מומלץ להשתמש בשירותי תחבורה ציבורית חלופיים. היסעים יופעלו בין התחנות".
קודם לכן, על פי עדכון מרכבת ישראל: "בשל תקלה ברשת החישמול הרכבתית באיזור נתניה, חלים שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות באזור. צוותי הרכבת במקום". מדובר באותו האזור כמו בשבוע שעבר.

בניגוד לפעם הקודמת, הפעם לא נרשמים שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות בקו שבין אשקלון לתל אביב. בכל מקרה, ברכבת המליצו: "אנו ממליצים לנוסעים להשתמש בתחבורה ציבורית חלופית. צוותי הרכבת פועלים לתיקון התקלה והחזרת התנועה לסדרה בהקדם".
 
חשמול הקו ברכבת ישראל. קרדיט: רכבת ישראל
ב-ynet פורסם כי הסיבה לעצירת תנועת הרכבות בקו המדובר נעוצה בהתנתקות של כבל חשמל מעמודי החשמול באזור כפר ויתקין מוקדם בבוקר. יש לציין כי זה המקרה השני השבוע שבו מתנתק כבל חשמל מהמערכת.
גם לפני שבועיים נרשמה תקלה זהה, כאשר בשל תקלה ברשת החישמול הרכבתית, ולצורך תיקונה יחולו הבוקר השינויים הבאים בתנועת הרכבות באחד הקווים הפעילים ביותר שמחבר את הקווים בין ערי השרון ותל אביב. בהודעה הוסבר כי תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנות בני ברק ות"א. נוסעים שיעדם או מוצאם תחנות פ"ת, ראש העין, כפ"ס, הוד השרון, רעננה, יבצעו החלפת רכבות בתחנת הרצליה וימשיכו ליעדם. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישהו בונה את הלו"ז שלו על רכבת ישראל?
    ק. פריש 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מהותו של האירגון הוא חוסר מקצועיות, שחיתות ופוליטיקה ימנית. רק אנשי שלומה של הגברת סיבוני מתקבלים בלי שום התאמה וידע.
    סגור