רכב

לראשונה בהיסטוריה: מכונית מעופפת קיבלה אישור תעופה

אלף אירונאווטיקס (Alef Aeronautics), יצרנית רכב מקליפורניה, אמרה בהודעה לעיתונות שהיא קיבלה אישור כושר אווירי מיוחד ממינהל התעופה הפדרלי של ארה"ב (FAA) עבור המכוניות שלה מסוג דגם A
מערכת ice | 
הרכב של אלף (צילום Alef Aeronautics)
מכונית מעופפת חשמלית זה עתה זכתה לאישור להתחיל בבדיקות על הכביש - ובאוויר. אלף אירונאווטיקס (Alef Aeronautics), יצרנית רכב מקליפורניה, אמרה בהודעה לעיתונות שהיא קיבלה אישור כושר אווירי מיוחד ממינהל התעופה הפדרלי של ארה"ב (FAA) עבור המכוניות שלה מסוג דגם A. זהו האישור הראשון מסוג זה למכונית בעלת יכולת טיסה, כך מסרה החברה. 
מנכ"ל אלף, ג'ים דוכובני, אמר: "זה מאפשר לנו להתקרב לנסיעה ידידותית לסביבה ומהירה יותר, מה שיחסוך לאנשים וחברות מאות של שעות. זהו צעד אחד קטן למטוסים, צעד אחד ענק למכוניות".

עקב מגבלות של ה-FAA הקשורות ליכולות חסרות התקדים של מכוניות מעופפות, אמרה אלף כי האישור מגביל את המיקומים והמטרה שלשמם מותר לטוס. החברה שאפה לייצר את המכונית המעופפת הראשונה עם יכולות נהיגה ברחוב והמראה אנכית כאחד. היא תוכנה כך שתתאים לתשתית עירונית קיימת לנהיגה וחניה.
המכונית המעופפת, שעולה כ-300 אלף דולר, מסוגלת להמריא אנכית או אופקית, ויכולה לשאת עד שני אנשים. צפוי להיות לה טווח נסיעת קרקע של 200 מייל וטווח טיסה של 110 מייל. קונים יכולים לשלם פיקדון של $150 כדי להצטרף לתור הכללי, או $1,500 כדי לקבל גישה עדיפות עם תחילת המשלוחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה