רכב

אגרת גודש ראשונה מסוגה תצא לדרך במנהטן - זו הסיבה

ממשל ארה"ב צפוי לאשר את אגרת הגודש לאלו שיסעו ברכבם הפרטי באזור מנהטן התחתית. אם התוכנית אכן תאושר, אחרי שנים רבות של דחייה, רשות התחבורה העירונית בעיר תקבע את המחיר
מערכת ice | 
מנהטן, ניו יורק (צילום pexels)
לאחר מספר שנים של דחיות, ביטולים והרבה התנגדות, מסתמן כי תוכנית גביית אגרת הגודש במנהטן תצא סוף-סוף לדרך. לפי כלכליסט, הממשל צפוי לאשר את התקדמות התוכנית שאמורה לצמצם את כניסתם של כלי רכב לאזור מנהטן תחתית בתפוח הגדול.
מדובר באגרה ראשונה מסוגה בארה"ב היות שהיא תיגבה רק מאלו שנוהגים ברכבם באזור שמתחת לרחוב מספר 60 בעיר. גובה התשלום יהיה 9-23 דולר, והוא ייקבע רק על ידי רשות התחבורה העירונית של ניו יורק לאחר כל האישורים הרלוונטיים.
התוכנית כאמור נדחתה לא מעט, אך המנהיגים בעיר ואלו בממשל כבר לא יכלו להתעלם ממנה יותר. כמו כן, מדובר בתוספת כלכלית משמעותית לעיר שעדיין מתאוששת ממכת הקורונה.
עד כה מי שסיכלו את המהלך היו בעלי רכבים מאזור פרבריים יותר במדינה, אך אפילו המושל לשעבר, אנדרו קואומו, שהתנגד לתוכנית הכריז עליה לבסוף כרלוונטית וניסה לקדם אותה. בו בעת הוא הכריז על מצב חירום ברכבת התחתית בעיר בעקבות ירידה מהפסים של אחת הרכבות והאיחורים העקביים והקשים של הקווים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה