רכב

טסלה בצרות: פנסוניק עוצרת את כל התכניות של מאסק

פנסוניק מעכבת את ייצור סוללות הדור הבא של ענקית הרכב, כאשר החברה אמרה שהיא מקפיאה את תוכניותיה כדי "להציג אמצעים לשיפור ביצועים"
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
התקלה בתכניות שתרתיח את אילון מאסקפנסוניק לא תוכל להתחיל בייצור של תאי הסוללה שלה עבור טסלה לפני מרץ 2024 כפי שתכננה במקור. על פי הפרסום של רויטרס, החברה עיכבה את הייצור ההמוני של הסוללה והחליטה להתחיל להתניע את העניינים בין אפריל לספטמבר 2024 במקום זאת, כדי שיהיה לה מספיק זמן לשפר את הביצועים שלה.
"ייצור המוני מתוכנן להתחיל במהלך המחצית הראשונה של שנת הכספים המסתיימת במרץ 2025 כדי להציג אמצעים לשיפור ביצועים שישפרו עוד יותר את התחרותיות", חשפה החברה בדוח הרווחים האחרון שלה.

לפורמט הסוללה 4680 יש פוטנציאל להגדיל את טווח הרכבים החשמליים ביותר מ-15 אחוזים. Nikkei אמר בעבר שהוא יכול להרחיב את טווח הדגם S מ-404 מיילים בטעינה בודדת לסביבות 465 מיילים. לא ברור למה Panasonic מתכוונת בהצגת "אמצעי שיפור ביצועים" והאם זה יוביל לטווח ארוך אף יותר עבור מכוניות חשמליות.
טסלה מייצרת סוללות משלה במתקן שלה ב-Fremont, קליפורניה וב-Gigafactory Texas, והיא צפויה להגביר את הייצור באחרון. אבל החברה עדיין תלויה ביצרניות השותפים שלה, פנסוניק היא אחת מהן, כדי לספק את צרכי הסוללה שלה. עם זאת, החברה מתכננת לצייד בו את כלי הרכב האחרים שלה, כולל Cybertruck, שייכנס לייצור המוני ב-2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה