השוק

טסלה במהלך מטורף: מאסק בעסקה של 227 מיליון דולר

טסלה שנמצאת בבעלותו של אילון מאסק, סגרה עסקת אספקה ענקית למשך שלוש שנים עם חברת Seoyon E-Hwa הדרום קוריאנית תמורת 300 מיליארד וון (227 מיליון דולר), במסגרתה היא תעביר לה חלקים לדגם החדש שלה שאמור לצאת בקרוב - הסייברטראק
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ pexels, Insider News)
טסלה, חברת המכוניות החשמליות בבעלותו של המולטי-מיליארדר אילון מאסק, סגרה עסקת אספקה ענקית למשך שלוש שנים עם חברת Seoyon E-Hwa הדרום קוריאנית תמורת 300 מיליארד וון (227 מיליון דולר). 
למעשה, העסקה של טסלה נוגעת רק לדגם הסייברטראק שלה, טנדר חשמלי נדיר, עבורו רכשה עמודים מיוחדים שמייצרים הקוריאנים, שישמשו לחיבור גוף וגג הרכב. החברה הקוריאנית אף שכרה מפעל במונטריי, מקסיקו, תמורת כ-13 מיליארד וון (יותר מ-9 מיליון דולר) בו תייצר את החלקים עבור טסלה, והיא תתחיל לפעול שם כבר בתחילת יוני, אז תספק את העמודים לטסלה.
Seoyon E-Hwa מייצרת חלקי פנים לרכב כגון דלתות, פגושים, מושבים, מדפים, מגשי אריזות, מסכים ועמודים מקשרים. הסייברטראק החדש אמור לצאת למכירה ברבעון השלישי של שנת 2023, כך על פי אילון מאסק. מאסק לא סיפר אילו שכלולים היא תוסיף לטנדר החשמלי, אך הוא מסר כי "זה מוצר מדהים. זה היכל התהילה. מוצר כזה מגיע רק פעם בהרבה זמן. אז אנשים לא יתאכזבו בכלל. זה מדהים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תראה
    בוא 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה פיספסת .. בוא .
    סגור