רכב
קול קורא לסטודנטים: רנו תטמיע את הרעיונות שלכם ברכבים שלה
חברת רנו וחברת הבת מובילייז פונות לסטודנטים הישראלים: הירשמו לתחרות המאתגרת, הביאו פתרונות יצירתיים, רגשיים ועסקיים לתחום הרכב השיתופי- ותזכו לראות אותם מוטעמים ברכבי החברה עוד השנה
לקראת השקתו של הרכב החשמלי השיתופי DUO של חברת רנו וחברת הבת שלה, מובילייז, ענקית הרכבים מזמינה סטודנטים ישראלים להשתתף באתגר חדשנות חדש שמטרתו לפתח שירותים עסקיים שיכולים להוסיף ערך לרכב בתחום הרגשי והעסקי. הפתרונות הזוכים יוטמעו ברכבים שיושקו כבר בסוף השנה הזו.
בקטגוריית ההיבט הרגשי יתבקשו הסטודנטים להציע רעיונות שיעזרו לשפר את חווית הלקוח בזמן השימוש ב-DUO, ויעזרו לייצר חוויה כיפית ומותאמת אישית. למשל, יתקבלו פתרונות הקשורים למוזיקה, תאורה, ריח ועוד.
בקטגוריה העסקית יתמקדו הסטודנטים בדרכים שונות שיעזרו למקסם את התועלת ויוסיפו ערך עסקי שהוא מעבר לשימוש הבסיסי ברכב. משמע, נדרשים רעיונות לשירותים עסקיים שניתנים בעת שהרכב חונה, עוצר, נמצא בטעינה או אפילו רעיונות הקשורים למחזור הרכב לאחר שיפסיק לפעול.
התחרות תרוכז השנה במעבדות החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בארץ. ניתן להירשם לתחרות עד ה-30 באפריל. לאחר הגשת ההצעות, מומחי רנו ייבחנו 20 קבוצות מהעולם ויעבירו הנחיות לדיוקים. תהליך החניכה הווירטואלי יארך עד ה-11 ביוני. ב-20 ביוני ייבחרו הזוכים ויזכו במסלול מהיר להתמחות ברנו בצרפת, וכאמור ההצעות הזוכות יוטמעו ברכבי החברה.
עוד ב-
עמוס שצ'ופק, מנהל מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, מסר: "זוהי הזדמנות מצוינת לסטודנטים שמעוניינים לחולל שינוי אמיתי בעתיד הנהיגה השיתופית, כיוון שהפתרונות הזוכים יוטמעו בדגם חדש של רנו-מובילייז שישווק בסוף שנה זו. אנחנו קוראים לסטודנטים ישראלים, כולל צוותים משולבים ממקצועות שונים (הנדסה, כלכלה ומנהל עסקים, פסיכולוגיה ועוד) לגשת לאתגר ולהציע רעיונות יצירתיים, כפי שאנו רגילים לראות אצל יזמים ישראלים. כיוון שמכונית פרטית נמצאת בשימוש פחות מ-10% מהזמן, בממוצע, מובילייז לקחה על עצמה את האתגר לשנות את המציאות באמצעות פתרונות תחבורה שיתופית, תוך יצירת חוויה מהנה, אישית ומחוברת יותר למשתמשים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה