רכב

סין כובשת את הארץ: זה משלוח הענק שיגיע לנמל אילת

השבוע יגיע לחופי נמל אילת משלוח של כ-3,000 רכבים חדשים שמיוצרים בסין ומעולם נראו על כבישי ישראל עד כה. הדבר המרגש אף יותר - רובם רכבים חשמליים
מערכת ice | 
נמל אילת (צילום ויקיפדיה)
משלוח חסר תקדים עומד להגיע בימים הקרובים לחופי הנמל באילת ומדובר במשלוח מיוחד המכיל מכוניות חדשות עבור הצרכן הישראלי וכולן - סיניות. הנוכחות של רכבים בייצור סיני בארץ הופכת להיות דומיננטית ביותר בשנים האחרונות ואף צפויה להכפיל את עצמה עד שנה הבאה.
האונייה שצפויה להגיע נושאת עמה כ-3,000 מכוניות של שבעה יצרנים שונים מסין ומרביתן חשמליות. חלק ניכר מהמשלוח (כ-1,500 רכבים) הוא של ג'יפים חשמליים של חברת BYD, אשר השיקה את דגמיה לאחרונה בארץ ולכן מדובר במשלוח המסחרי הראשון שלה לארץ ישראל. 
למרות הנוכחות האיתנה של המכוניות החשמליות, יגיעו כ-300 ג'יפים של חברת צ'רי המונעים על בנזין, בייבוא של קרסו מוטורס, וגם זה יהיה המשלוח הראשון של החברה לארץ. לצדן יגיעו רכבים של ליפ מוטור, הונג צ'י ורכבים מסחריים (משאיות, אוטובוסים ועוד) של גולדן דרגון וטויוטה. 
 
כאמור, הייבוא של הרכבים הסינים צומח מאד בארץ ועומד על נתח שוק של כ-5%, לאחר שהחל רק מחצי אחוז. בהתאם למגמה הזו ישנו צפי כי האחוז ימשיך לצמוח ויכפיל את עצמו עד לשנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה