רכב

פרויקט משותף ענק להטענת רכבים חשמליים בדרך: זאת העסקה שנסגרה

Elektros הודיעה שהיא החלה במשא ומתן עם ספקית טעינת הרכבים החשמליים Noodoe, Inc בנוגע למיזם משותף עם מערכת ההפעלה לרכבים חשמליים ופתרונות הניהול שלהם
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
חברת Elektros, מובילה מתפתחת באספקת פתרונות שינוע חשמליים, מודיעה כי החלה במשא ומתן עם Noodoe, מובילה עולמית בתחנות טעינה לרכב ופתרונות תוכנה. Noodoe מספקת למפעילי צי, אתרים מארחים, ספקי פתרונות וספקי רשת טעינה מקומיים טכנולוגיית חומרה ותוכנה מתקדמים לרכבים חשמליים באמצעות עמדות הטעינה לרכבים חשמליים ומערכת ההפעלה לרכבים חשמליים של Noodoe.
מערכת ההפעלה לרכבים חשמליים של Noodoe ממכנת את הכל, החל מאספקת שירות טעינה 24/7, התאמת מחיר אוטומטית לשעות שיא, חיוב אוטומטי של עסקאות, עיבוד תשלומים אוטומטי, העברה בנקאית אוטומטית, אבחון תשתית אוטומטי וניהול אנרגיה חכם.

סדרת Noodoe EV Exceed DC הוא מהמטענים המהירים והחדשניים ביותר שקיימים. מטעני רמה 3 אלו הם מטעני ה-DC החזקים ביותר, ובעלי הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה.
כחלק מהמשא ומתן בין הצצדים, Elektros תבחן את האפשרות להפוך את Noodoe ליועצת טכנית מרכזית בפעילות הטענת הרכבים החשמליים שלנו בכל הקשור להתקנה, ניהול ופריסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה