רכב

החברה הישראלית סירבה להשכיר רכב לערבים - ותשלם על כך ביוקר

חברת "שחר ש.ס השכרת רכב" הישראלית תשלם פיצויים ב-20 אלף שקל לאעתימאד אבו שארב, אחרי שזו סורבה להשכיר לה רכב בטענה כי היא משכירה רכבים רק ליהודים
מערכת ice | 
טרייד-אין (צילום shutterstock)
חברת "שחר ש.ס השכרת רכב" הישראלית תשלם פיצויים ב-20 אלף שקל לאעתימאד אבו שארב מכפר קרע, אחרי שסירבה להשכיר לה רכב בטענה שהחברה משכירה רכבים רק ליהודים.
על פי הדיווח היום (רביעי) ב-YNET, הצדדים הגיעו להסדר פשרה בנוגע לתביעה שהגישה נגד החברה לאעתימאד אבו שארב, אותה אישר בית המשפט השלום בירושלים. בנוסף לפיצוי הכספי, החברה חויבה להתנצל בפניה על היחס המבזה והמשפיל, שהגיע על רקע גזעני.
בנוסף, נכתב בהסדר הפשרה כי החברה "תצהיר על מחויבותה לספק לכלל לקוחותיה שירות שוויוני ומכבד, ללא הפליה ו/או ביזוי על בסיס גזע, לאום, ארץ מוצא, דת, מין ויתר העילות הקבועות בחוק".
הכל החל בחודש אפריל האחרון, אז אעתימאד אבו שארב חייגה לחברה וביקשה להשכיר רכב. לאחר שסורבה בטענה שהחברה משכירה רכבים רק ליהודים, הגישה נגד החברה תביעה על סך של 74 אלף שקל. בסופו של דבר, שני הצדדים הגיעו להסכם פשרה בבית המשפט השלום בירושלים, במסגרתו היא התחייבה להתנצל בפני אעתימאד אבו שארב ולשלם לה פיצויים בסך 20 אלף שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה