רכב

מכה לנהגים בישראל: השירות הפופולרי יתייקר משמעותית החל מה-1.9

חברת "אוטותל", שמפעילה רכבים שיתופיים ומופעלת על ידי עיריית תל אביב יפו, הודיעה על התייקרות משמעותית במחירי השכרת הרכב. כל הפרטים לפניכם
מערכת ice |  1
אוטותל (צילום גיא יחיאלי)
חברת "אוטותל", אחת מחברות השכרת הרכב הפופולריות ביותר בישראל שפועלת בעיקר במרכז ומופעלת על ידי עיריית תל אביב יפו, הודיעה ללקוחות שלה בישראל כי היא תעלה את המחירים שלה החל מה-1 בספטמבר.
ב"ישראל היום" חשפו אמש (חמישי) כי החברה שלחה הודעה ללקוחות, בה מסרה להם כי השירות יעלה ב-30 אגורות לדקה. לחברה יש שני מסלולים: מסלול הילוך נמוך, בו המחיר לדקת נסיעה יעלה מ-1.7 שקלים כיום ל-2 שקלים. מנגד, לחברה יש שירות שנקרא הילוך גבוה, בו המחיר יעלה מ-1.2 שקלים כיום ל-1.5 שקלים כיום.
בנוסף על כך, הודיעה חברת הרכב השיתופי של עיריית תל אביב יפו כי דקת עצירת ביניים והארכת שריון יעלו ב-15 אגורות. אז מה זה אומר? דקת עצירת ביניים, כשמה כן היא - חניית הרכב ושמירתו לשימוש אותו המנוי בלבד. דקת עצירת ביניים תעלה 75 אגורות במסלול הילוך גבוה, במקום 60 אגורות שהיא עולה כיום. במסלול הילוך נמוך, תשלמו מה-1.9 85 אגורות לדקה במקום 70 אגורות שאתם משלמים כיום.
בנוסף על כך, עלות הארכת השריון מעל ל-15 הדקות שניתנות בחינם, תעלה מה-1.9 מ-60 אגורות ל-75 אגורות במסלול הילוך גבוה ומ-85 אגורות לשקל אחד במסלול הילוך נמוך. תעריף נסיעות ארוכות לשלוש שעות לפחות, יעלה מ-79 שקלים ל-99 שקלים.
מעריית תל אביב יפו נמסר בתגובה ל"ישראל היום": "בשבע השנים האחרונות הקפידה העירייה להותיר ללא שינוי את מחיר השירות של אוטותל, וזאת למרות אירועים מקומיים ובין-לאומיים שהשפיעו על הכלכלה, לרבות עליית מחירי הדלק, הביטוחים, הרכב ועוד".
"החל ב-1 בספטמבר יעודכנו תעריפי השירות במסלולים השונים על מנת להמשיך ולספק את השירות המיטבי לתושבי העיר. יחד עם עליית התעריפים הוחלט על מתן הטבה משמעותית למצטרפים חדשים למנויי 'דיגיתל הילוך גבוה', של 180 שקלים כקרדיט לנסיעות במהלך כל השנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רישום דוו"ח כוזב הפתרון מצלמת דרך
    עורך דין תעבורה 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חסרים שוטרים שרשמו דוו"ת לנהגים סתם כדי למלא פנקס ובדיון הוצג סרטון ממצלמת הרכב שתיעד את גרסת הנהג ויכולתי להגיש תלונה במח"ש נגד אותו שוטר בגין רישום כוזב אבל כשהלקוח צריך לשלם עוד שכ"ט מעבר למה ששילם לי הוא ויתר. והדו"ח בוטל על ידי השופט ) לא פעם זה קרה לי ( וכמה זמן צריך לשמור תיעוד מצלמת דרך אם אדם יקבל דוו"ח ששישה חודשים קודם עבר בצומת באור אדום ????? לא תהיה לנהג ראייה לסתור
    סגור