רכב

טסלה חוטפת מכה קשה: התקלות החמורות נמשכות גם אחרי הריקול הענק?

הרגולטורים בארה"ב פתחו בחקירה ובבדיקה של יותר מ-2 מיליון רכבי טסלה שירדו מהכבישים אחרי ריקול ענק שהגיע בעקבות תלונות רבות על מערכת הטייס האוטומטי שבחלק מהמכוניות החשמליות של החברה, ולהבין האם התקלה באמת תוקנה או שעדיין קיים סיכון לנהגים
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
לפני פחות משלושה חודשים, חברת המכוניות החשמליות בבעלותו של אילון מאסק, טסלה, חטפה מכה קשה אחרי שהורידה 2.2 מיליון מכוניות מהכבישים בארצות הברית באחד מהריקולים הגדולים שנראו בהיסטוריה, אחרי תלונות רבות על תקלות במערכת הנהג האוטומטי של החברה, שגרמו לתאונות רבות בארה"ב, אך גם מחוצה לה, ואפילו כאן בישראל.
כעת, פחות משלושה חודשים אחרי, רגולטורי בטיחות פדרליים בממשל האמריקאי פתחו בחקירה ובבדיקה של אותו הריקול, כשהם דורשים לדעת האם החברה אכן תיקנה את התקלות במיליוני הרכבים שלה, ואם בכלל היה לה מספיק זמן בשביל זה.
 
כזכור, טסלה אמרה שהיא לא מודעת לתאונות דרכים או פגיעות כלשהן שנגרמו מהבעיה. הריקול מכסה את רוב הטסלות על כבישי ארה"ב, אך לא את כולן. הדגמים הנכללים כוללים את הטנדר Cybertruck שיצא לאחרונה, רכב השטח דגם X ודגם Y עד וכולל שנת הדגם הנוכחית 2024, ודגם S ודגם 3 סדאן עד וכולל שנת הדגם 2023. בדצמבר הוגבל השימוש בתכונת הטייס האוטומטי שלה לאחר בדיקה שנמשכה כשנתיים ואיתרה כ-1,000 תאונות שבהן התכונה הייתה מעורבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה