פרויקטים

כך תחסכו גם אתם: עשרות סופרמרקטים מצטרפים לאפליקציית yellow

אפליקציית yellow בשירות חדש: מעתה ניתן יהיה לשלם באמצעותה גם בעשרות סופרים ברחבי ישראל – וליהנות מקאשבק של עד 10% על סל הקניות שיועבר לארנק הדיגיטלי. איפה תוכלו לצבור את הכסף ולממש את ההטבה? אתר ice עושה לכם סדר

בשיתוף פז-yellow | 
אפליקציית yellow (צילום באדיבות פז-yellow)
במציאות כלכלית המחייבת התנהלות יעילה וצרכנות נבונה, ומאופיינת במעבר לכלים דיגיטליים, משתלבת היטב אפליקציית yellow – מהאפליקציות הפופולריות בישראל, ומי שכבר רשמה כ-2.5 מיליון הורדות. הישראלים כבר מכירים את האפליקציה מקרוב, ולאורך השנים האחרונות עושים בה שימוש תדיר בתשלום על הקניות בחנויות yellow והתדלוקים בתחנות פז.
כעת מרחיבה אפליקציית  yellowאת גבולות הגזרה: מעתה ניתן יהיה לשלם באופן פשוט ונוח באמצעות האפליקציה גם במהלך הקניות בסופרמרקט – ומדובר בפריסה ארצית רחבה, הכוללת עשרות סופרים ברחבי ישראל. בנוסף, מציעה האפליקציה עוד ערך מוסף עבור קהל המשתמשים: קאשבק על כל סל הקניות שיועבר לשימוש בארנק הדיגיטלי. את הכסף שנצבר יוכלו הלקוחות לממש חזרה בארבעה ערוצים: בקניות בסופר, בקניות חנויות yellow, בקניות ברשת סופר-פארם ובקניות דרך משלוחי .wolt
כאן אגב, זה ממש לא נגמר. באמצעות סימון סניפי הסופרים המועדפים, ייהנו לקוחות אפליקציית yellow גם מעדכונים שוטפים באשר למבצעים החמים והעדכניים – כשמדי יום יוצגו להם שלל מבצעים מתחלפים ואטרקטיביים על שורה ארוכה של פריטים.
תשלום וצבירה על תדלוקים בתחנות פז ובסניפי yellow, וקניות בסופרים, חשוב להדגיש, הם רק חלק משלל האפשרויות שמספקת אפליקציית  .yellowבין היתר מציעה האפליקציה גם צבירה על טעינה חשמלית לכלי רכב חשמליים בתחנות פז, שירותים בפזגז, מגוון הטבות מתחלפות, ביטוח לרכב בקליק בשיתוף הראל, ואפילו פלייליסטים לרכב.
אריאל אורזל, מנהל אגף דיגיטל ונאמנות לקוחות קבוצת פז, מציין: "כ-2.5 מיליון הורדות של אפליקציית yellow מעידות על הערך המוסף הגבוה שהיא מעניקה ללקוחות, ועל נאמנותם לשימוש בה. ב-2023 מחזור התשלומים באפליקציה עמד על קרוב ל-1.5 מיליארד שקל, מה שהופך אותה לארנק הנאמנות הדיגיטלי הגדול בישראל. החדשנות השירותית והשיווקית שמאפיינת את האפליקציה מעניקה חווית משתמש ייחודית ואהובה ללקוחותינו והופכת את האפליקציה למובילה בתחומה"

אפליקציית yellow (צילומים shutterstock, באדיבות  פז-yellow)
להורדת אפליקציית yellow לחצו כאן
(בשיתוף פז-yellow)