שיווק ופרסום

זארה מתקפלת לאור האיומים: "מתנצלים על אי ההבנה"

אחרי שאוימה בחרם על ידי מפגינים פרו פלסטינים אלימים, זארה התנצלה: "אחרי שהקשבנו לטענות בנוגע לקמפיין האחרון, אנחנו רוצים לשתף את הלקוחות שלנו במסר הבא: הקמפיין שיזמנו בחודש יולי וצולם בחודש ספטמבר, מציג סדרה של תמונות לא גמורות בסטודיו ונוצרו במטרה אחת - להציג עבודת יד בקונטקסט אמנותי בלבד"
מערכת ice | 
זארה (צילום אינסטגרם ZARA)
אחרי שבימים האחרונים, גולשים פרו פלסטינים רבים ברשתות החברתיות קראו להחרים את רשת האופנה הספרדית "זארה", זאת בעקבות קמפיין חדש שעלה שלטענת הגולשים, הוא מבטא את המתרחש בעזה, הרשת כמו רשתות רבות בעולם נכנעו לאלימות של המפגינים ולאיומים הקשים והוציאה התנצלות.
זארה העלתה סטורי בו נכתב: "אחרי שהקשבנו לטענות בנוגע לקמפיין האחרון של זארה 'הג'קט', אנחנו רוצים לשתף את הלקוחות שלנו במסר הבא: הקמפיין שיזמנו בחודש יולי וצולם בחודש ספטמבר, מציג סדרה של תמונות לא גמורות בסטודיו ונוצרו במטרה אחת - להציג עבודת יד בקונטקסט אמנותי בלבד".
 

עוד הוסבר: "למרבה הצער, חלק מהלקוחות חשים פגועים בגלל התמונות הללו, עכשיו הסרנו חלק מהן וראו בהם משהו שרחוק לגמרי מהסיבה שלשמן הן נוצרו. זארה מתנצלת על אי ההבנה ואנחנו מדגישים שוב את הכבוד שלנו לכולם".
בקמפיין, נראית הדוגמנית קריסטן מקנמי לצד בובת חלון ראווה עטופות בנייר לבן. המראות הזכירו לגולשים משום מה את הגופות בעזה. בתצלום נוסף, מקנמי ניצבת בתוך קופסת עץ. מראה זה הזכיר לגולשים "ארון קבורה עם תכריכים קדושים מוסלמיים". אחרים הקבילו בין הצבעים החיוורים של המבנה לצבעי זרחן לבן בהן ישראל השתמשה בפצצות זרחן בתקיפה בלבנון. 
בחודש שעבר התמודד המותג הספרדי מול קריאות לחרם מצד גולשים ישראלים שטענו כי לוק מסוים הזכיר את לצבעי הדגל הפלסטיני. זארה בתגובה אמרה שהקולקציה נוצרה בהשראת גברים הלובשים מחוייט מהמאות הקודמות.
תמונות הקמפיין שהופיעו בדף הבית של החנות המקוונת של זארה ביום שני בבוקר, הוסרו יום אחרי זה מהאתר. הרשת עדיין סופגת קריאות חוזרות ונשנות לחרם ולגינוי, כשהיא מואשמת בלעג לסבל ולהרג, בחוסר יוצא דופן של רגישות ובתמיכה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה