שיווק ופרסום

כוכב מכבי חיפה מפסיד קמפיין: "התנהגות מבישה, לא חלק מהמותג"

מטעם מאניה ג'ינס נמסר על ההחלטה לשחרר את צ'ארון שרי: "בעקבות ההתנהגות המבישה אמש על כר הדשא, של שחקן הכדורגל צ'ארון שרי הנהלת מותג האופנה מאניה ג׳ינס הודיעה כי לא תגלה שום סובלנות להתנהגות כזאת והחליטה על כן שלא להמשיך בהתקשרות החברה עם השחקן"
מערכת ice | 
קמפיין קולקציית סתיו - חורף לשנת 23-24 של מותג האופנה המוביל לגברים ״מאניה ג'ינס״ (צילום שי יחזקאל)
אי החזקת השלט 'החזירו אותם הביתה' על כר הדשא אמש (שבת) בסמי עופר, לפני ה-1:2 של מכבי חיפה על הפועל פתח תקווה, עלתה לכוכב הירוקים צ'רון שרי בקמפיין היוקרתי שקיבל בחברת האופנה מניה ג'ינס.
מטעם החברה נמסר על ההחלטה: "בעקבות ההתנהגות המבישה אמש על כר הדשא, של שחקן הכדורגל צ'ארון שרי הנהלת מותג האופנה מאניה ג׳ינס הודיעה כי לא תגלה שום סובלנות להתנהגות כזאת והחליטה על כן שלא להמשיך בהתקשרות החברה עם השחקן".

עוד החברה הסבירה את הסיבה למהלך: "מאניה ג׳ינס היה וימשיך להיות מותג ישראלי גאה ששם את ערכי מדינת ישראל בראש מעייניו, ומי שלא ינהג כך לא יהיה חלק מן המותג. צ'ארון שרי עבד כשנה עם המותג".
על פי דיווחים, הוא קיבל מאות אלפי שקלים עבור הקמפיין, כאשר הוא זכה בו לאור ההצלחות הספורטיביות עם הקבוצה מהכרמל, בה הוא מככב בשלוש השנים האחרונות והגיע עמה לשורה של הישגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה