שיווק ופרסום

יהונתן מרגי הצטלם לקמפיין של חברת האיפור הבינלאומית איל מקיאג'

הזמר הצטלם במגוון לוקים לקמפיין של חברת האיפור הבינלאומית איל מקיאג', זאת לאחר שחימם את ברונו מארס בהופעתו אמש בתל אביב
מערכת ice | 
יהונתן מרגי (צילום רותם לבל)

הזמר יהונתן מרגי המשמש כזמר החימום של ברונו מארס בהופעתיו בישראל הצטלם לקמפיין של חברת האיפור הבינלאומית איל מקיאג'. מרגי שסיפר כי כשהיה ילד הוא אפילו לא חלם לחמם את מארס אמר שההתרגשות  הייתה רבה. מבחינתו האיפור היא דרך להביע שכל אחד יהיה מי שהוא רוצה.

כזכור לפני חודש התראיין הזמר ובן זוגה לשעבר של נועה קירל לערב טוב עם גיא פינס והתייחס לקריירה הבינלאומית אותה הוא מעוניין לקדם וגם לאקסית נועה קירל: "זה תמיד לא קל. בסיטואציה שלנו זה מצער יש בינינו אהבה ענקית וכבוד גדול אחד לשנייה. הבנו שזה לא יכול לעבוד, היו רצף של הרבה דברים שנבנו עם הזמן והמרחק והיה קשה לפתור אותם".

מרגי התייחס לאקסית נועה קירל ועקץ אותה: "אני לא מכיר אותו ואני גם לא מכיר אותה היום, אני מכיר אותה מפעם ולא יודע מי היא היום. מאחל לשניהם רק טוב כמו שאני רוצה שלכל בנאדם יהיה, זה לא מפריע לי".


על העבודה בחו"ל הוא סיפר: "הייתי במסיבה של קלייב דייוויס, הזמרת ליזו הייתה שם ועוד אומנים שגדלתי עליהם. הלכתי למסיבה שבה החלקתי על גלגליות עם אשר, כל מיני סיטואציות הזויות. מצאתי את עצמי עם פול מקרטני ובמשך חמש דקות לא אמרתי כלום. זה לא קרה לי לפני, גם לא כשפגשתי את ג'סטין ביבר".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה