שיווק ופרסום

מחזור נוסף לתוכנית שמקדמת סטארט-אפים ישראליים למען מדינות מתפתחות

פירס צ'אלנג', המכשירה יזמים לבניית חברות סטארט אפ המייצרות אימפקט לאתגרים הגלובליים, פותחת את ההרשמה למחזור השישי שיתמקד בפיתוח פתרונות טכנולוגיים להנגשת שירותים פיננסיים במזרח אפריקה

מערכת ice | 
פירס (צילום יחצ)
פירס צ'אלנג' מכריזה על פתיחת ההרשמה למחזור השישי. במחזור זה יתמקדו היזמים בפיתוח פתרונות פינטק המקדמים הכלה פיננסית (Financial Inclusion), כלומר, הנגשת שירותים פיננסיים לכלל שכבות האוכלוסייה במדינות מזרח אפריקה, בדגש על קניה וטנזניה.  
במסגרת הצאלנג', ייבחרו 25 יזמים פוטנציאליים בעלי ידע טכנולוגי וניסיון, שנמצאים בשלב בו הם מחפשים את האתגר הבא ומעוניינים להקים חברות סטארט אפ בעלות אימפקט. ייחודה של התוכנית הוא בכך שהיזמים אינם מחויבים להציג מיזם או אפילו רעיון כתנאי להתקבל לתוכנית.
 
לאורך הצ'אלנג' שנמשך חמישה חודשים, היזמים שיתקבלו לתוכנית יזכו בליווי מקצועי: החל מחשיפה לצרכים בשטח ומיפוי השוק, התאמת הפתרון למאפיינים הייחודיים של שווקי טנזניה וקניה, זיהוי האתגר המדבר לליבם ועד לפיתוח טכנולוגי המעניק מענה מתאים ומשלב אימפקט משמעותי עם היתכנות ופוטנציאל עסקי.
כל זאת, תוך חיבור עם רשת שותפי התוכנית במדינות אלה הכוללים גופים עסקיים ופיננסיים, חברות טלקום, רגולטורים, משקיעים, ארגוני חדשנות, משפיעני פינטק, עמותות בינלאומיות ועוד.
בסיום הצ'אלנג', היזמים עם הפתרונות המצטיינים יטוסו לקניה וטנזניה כדי לבחון את היתכנות הפתרון  ויזכו למענק להזנקת פעילות המיזם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה