שיווק ופרסום

קק"ל למען משפחות נזקקות: ימלאו את שולחן החג בפירות וירקות

ארגון העובדים והחקלאים של קק"ל ידאגו למלא את שולחן החג של משפחות קשות יום ביבול טרי של פירות, ירקות ומוצרים יבשים. מיזם זה נעשה לזכרו של פרוספר קדוש ז"ל עובד קק"ל שהלך לעולמו לפני שנה והקדיש את חייו למתן לנזקקים
מערכת ice | 
ארגון העובדים (צילום קק"ל)

מבצע סלי המזון של ארגון העובדים של קק"ל, בשיתוף חקלאים מדן ועד אילת יוצא לדרך: מאות משפחות קשות יום יקבלו במהלך הימים הקרובים סלי מזון שיסייעו להם למלא את שולחן החג בפירות, ירקות ומוצרי מזון יבשים. ארגון העובדים של קרן קיימת לישראל בחר להקדיש את המיזם לזכר פרוספר קדוש ז"ל, רכז הקשר של קק"ל עם הרשויות המקומיות בדרום, שהקדיש את חייו למתן לנזקקים, ונפטר לפני כשנה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

לאחר פטירתו של פרוספר קדוש (ז"ל), רכז הקשר עם הרשויות המקומיות בדרום מטעם קק"ל, שהיה מהיוזמים ומהתומכים הנלהבים בפרויקט, הוחלט להקדיש את המיזם לזכרו של חברם הקרוב.

ישראל גולדשטיין יו"ר ארגון העובדים של קק"ל מספר: "בראש השנה לפני שנה בדיוק, כאשר הוא בימיו האחרונים הוא עוד פנה לחקלאים על מנת להשיג עוד תרומות עבור המשפחות הנזקקות." ומוסיף:" הוא האמין בפרויקט הזה בכל ליבו, וכל שנה היה ממוביליו. פרוספר (ז"ל) תמיד נענה בחיוב לקריאה לעזרה. בתור ארגון עובדים שחרט על דגלו לתרום ככל שניתן, אנו גאים להנציח את מפעל חייו של פרוספר ולעשות טוב לסביבה הקרובה והרחוקה שלנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה