שיווק ופרסום
ישראכרט משיקה כרטיס אשראי חדש בישראל: זו המתנה למצטרפים
חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון נאמנות לגיימרים ברחבי העולם, השיקה לאחרונה בארץ, בשיתוף עם ישראכרט וחברת ויזה העולמית, את כרטיס האשראי הראשון מסוגו לגיימרים ומועדון לקוחות, תחת המותג Buffpay. כך תוכלו לזכות בפיפ"א 2024 במתנה
חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון נאמנות לגיימרים ברחבי העולם, השיקה לאחרונה בארץ, בשיתוף עם ישראכרט וחברת ויזה העולמית, את כרטיס האשראי הראשון מסוגו לגיימרים ומועדון לקוחות, תחת המותג Buffpay.
במסגרת ההשקה, החברה יוצאת עם קמפיין דיגיטל מיוחד הכולל סרטונים בהשתתפות עשרות משפיענים ויוצרים בתחום הגיימינג. הקמפיין, הנאמד בעלות של מאות אלפי שקלים, יעלה בערוצים שונים כמו פייסבוק, גוגל, טיק טוק ועוד, והוא בשיתוף שיווקי עם חנות הגיימינג Exon.
בנוסף לכך, כחלק מהקמפיין, החברה מציעה ל-500 המצטרפים הראשונים החודש למועדון הכרטיס Buffpay את משחק הפיפ"א החדש, שעכשיו נקרא EA FC 24 ,שיושק בסוף ספטמבר, כאשר המבצע מותנה למצטרפים שיעשו עסקאות ב-100 שקל.
כרטיס Buffpay, מתפקד ככרטיס אשראי חוץ בנקאי עם מסגרת אשראי נוספת לכל דבר ועניין והוא מאפשר לחברי מועדון Buffpay לבצע רכישות בחנויות בארץ ובחו"ל וכן למשוך כספים מכספומטים. חברי המועדון יוכלו ליהנות מצבירת נקודות והטבות מיוחדות שאותן הם יוכלו לממש בחנות אונליין חדשה שהוקמה עבור המועדון, בין היתר במוצרים הרלוונטיים לגיימרים כמו מחשבים, מוצרי גיימינג, גאדג'טים, ומוצרים דיגיטאליים הקשורים למשחקים כמו סקינים, מנוי/הנחה לשירותים כמו STEAM, XBOX GAMEPASS ועוד.
עוד ב-
"חשוב לנו להעניק לחברי המועדון ולמשתמשים שלנו את המוצרים והמשחקים הכי חדשים ופופולאריים וכמובן גם את התכנים הכי מעניינים לגיימרים, בין אם באפליקציה או באמצעות כרטיס האשראי Buffpay", אומר עילי דה-בר מנכ"ל באפ טכנולוגיות. "אנחנו נמשיך להעניק לפעול על מנת להעניק למשתמשים שלנו את החידושים האחרונים בערוצים הכי רלוונטיים להם", הוסיף.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה