רכילות עסקית

ישראכרט חוגגת את השנה החדשה: מי הגיע לברך?

קבוצת השירותים הפיננסיים הגדולה הרימה כוסית בשיתוף להב לשכת ארגוני העצמאים ופורום העצמאים. בתוכנית האמנותית: הופעה של להקת ישראלה, כיבוד טעים ויין משובח. מנכ"ל ישראכרט: "נמשיך להיפגש מדי שנה"
מערכת ice | 
הרמת כוסית ישראכרט ולהב (צילום אבשלום ששוני)
קבוצת ישראכרט ערכה הרמת כוסית לרגל ראש השנה בשיתוף להב ופורום העצמאים, בה השתתפו בעלי עסקים קטנים ובינוניים. לאירוע הוזמנו עשרות ראשי ארגונים כלכליים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים. האורחים נהנו מדברי ברכה, הופעה של להקת ישראלה, כיבוד מפנק ומיין משובח.
בהודעת החברה ציינו כי בכל שנה, רגע לפני תחילתה, הם מקבלים על עצמם להשתפר יותר בפן הכלכלי ולהתנהל נכון. כבעלי עסקים קטנים ובינוניים, ישנם הרבה נושאים כלכליים שצריך להכיר כדי להתנהל טוב יותר בטח בתקופה מאתגרת כמו זו, עם עליית הריבית ויוקר המחייה.

בערב המיוחד שהתקיים לרגל השנה החדשה המשתתפים שמעו דברי ברכה מפי רן עוז מנכ"ל ישראכרט, יפית גריאני משנה למנכ"ל ישראכרט וראש חטיבת הלקוחות, רועי כהן נשיא להב – לשכת ארגוני העצמאיים והעסקים בישראל ורמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים. בנוסף נהנו האורחים מהופעת להקת ישראלה, מכיבוד מפנק, יין משובח ושי לחג.
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט מסר: "בערב השנה החדשה, עת כולנו מקבלים על עצמנו החלטות חשובות, היה חשוב לנו לפגוש את בעלי העסקים הקטנים, לשמוע מהם על האתגרים ולתת להם כלים לעתיד. אנו נמשיך להיפגש מדי שנה ולגרום לשותפות הזו לשאת פרי יחד. ההצלחה של עסקים קטנים ובינוניים היא שתוביל לתרומה לכלכלה הישראלית. מאחל לכולם שנה טובה ומבורכת!"
עו"ד רועי כהן נשיא להב, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל הוסיף: "מברך בשנה טובה את ראשי הארגונים ובעלי העסקים הקטנים ואת שיתוף הפעולה עם חברת ישראכרט והעומד בראשה רן עוז. שיתוף פעולה זה הוא עבורנו מכפיל כח ביכולת להעניק כלים וטכנולוגיות מובילות להצלחתם של העסקים הקטנים ויחד עם ידידי רמי בז'ה יו"ר פורום העצמאים נמשיך להפוך כל אבן כדי שנושא העצמאים והעסקים הקטנים יהיו על סדר היום של הממשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה