שיווק ופרסום

חן אמסלם ונדב נייטס מתכוננים לסתיו בקמפיין אופנה חדש

חן אמסלם ונדב נייטס הצטלמו לקמפיין סתיו-חורף לרשת H&O. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות בהשקעה של 1.5 מיליון שקל 
מערכת ice | 
חן אמסלם ונדב נייטס (צילום שי פרנקו)
השחקנים חן אמסלם (32) ונדב נייטס (41), יככבו בקמפיין נוסף של רשת H&O לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2023-24 השמה דגש על מגוון המותגים של הרשת, כחלק מקידום אסטרטגיית:H&O BRANDS COLLECTION.
הקמפיין בכיכובם של אסמלם ונייטס יעלה בימים הקרובים באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל ויכלול בין היתר פרסומות בטלוויזיה, רשתות חברתיות, דיגיטל, נקודות מכירה, רדיו ועוד.
 
הקמפיין יחשוף את קולקציית סתיו חורף 23-24 של הרשת לנשים וגברים, עם דגש על מגוון המותגים הרחב  תחת קורת גג אחת ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, קרטרס, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, הוקה, און קלאוד ועוד מגוון מותגים מובילים בעולם.

צילום: שי פרנקו
יוסי מלכה, מנכ"ל רשת H&O: "מדובר במהלך אסטרטגי המחזק את הרשת כבית של מותגים עם מגוון המותגים רחב והיצע עשיר של קולקציות לכל המשפחה במחירי value for money. הרשת כבית של מותגים הינה one stop shop  בה יכולה המשפחה הישראלית למצוא את כל המותגים המובילים והנחשקים בתחום האופנה, הספורט וההלבשה התחתונה כמו: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און קלאוד, נאוטיקה, לי , רנגלר, קרטרס – אושקוש, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, דקס, רד-בק, רגטה ועוד".
רשת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ-40,000 מ"ר).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה