שיווק ופרסום

לנוכח הנתונים: ארגון לתת בקמפיין מרגש למען "העניים החדשים"

דוח העוני מציג נתון מצער כי כיום בישראל חיים כ- 2.6 מיליון נפשות מתחת לקו העוני. לקראת ראש השנה, ארגון לתת יוצא בקמפיין חדש שבמרכזו תופעת העניים החדשים ואת החשיבות לסייע להם
מערכת ice |  1
ארגון לתת (צילום יח"צ)
ארגון לתת יוצא בקמפיין חדש לקראת ראש השנה ובמרכז מעלה לשיח את תופעת "העניים החדשים". על מנת להמחיש שבתקופה זו בישראל האינפלציה ועליית הריבית במשק, לצד עליה חדה ביוקר המחיה בכל תחומי החיים ההתדרדרות לעוני ולמצוקה כלכלית יכולה להיות  מהירה וקלה לאנשים ומשפחות ישראליות מן השורה. 
 
הקמפיין מפגיש את "העניים החדשים" עם עניים "מנוסים" יותר. כאלו שהיו וחלקם עדיין במצב זה,  ע"מ ללמוד מהם איך להתמודד. לפי נתוני דו"ח העוני האלטרנטיבי  לשנת 2022  - 2.6 מיליון נפשות בישראל חיות בעוני, מתוכן מעל 1.1 מיליון ילדים.
 
במרכזו של הקמפיין יעמוד המסר כי יוקר המחיה פוגע באלפי משפחות, גם משפחות שאנו מכירים מקרוב. לכן, הארגון יזמין את הציבור לתרום ולעזור לאותן משפחות לשמור על הראש מעל המים ולחגוג את החג בכבוד על ידי תרומת ארוחת חג. 
 
רוני אבירי סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים של ארגון לתת בתגובה על הקמפיין: "הקמפיין הייחודי הזה שנהגה והופק בשיתוף עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שמלווים את ארגון לתת במשך שנים בפרובונו מלא – שם במרכז השיח את המציאות בה אנשים כמוני וכמוך יכולים להתדרדר ולשקוע עמוק למצב של מצוקה כלכלית ועוני. אנחנו קוראים לזה "עניי מעמד הביניים" או "העניים החדשים". מה שמחמיר את המצב הוא שאוכלוסיות אלו אינן מורגלות לבקש עזרה וסיוע והבושה מקשה עליהן אף יותר להתמודד עם המצב החדש ולהחזיק את הראש מעל המים עד שיצליחו להיחלץ מהמשבר אליו נקלעו" . 
 
יגאל עזרא. סמנכ"ל הקריאטיב בבאומן בר ריבנאי ציין לאחר פרסום הדברים כי: "ה- ״עניים החדשים״ הוא מהלך שנולד מתוך ההבנה שבשנה האחרונה מצאו את עצמן המון משפחות חדשות במציאות לא מוכרת של מצוקה כלכלית, ובעצם הבנו שכמו בכל תחום בחיים שבו צריך ליווי ומנטורינג כאשר נקלעים למצב שאין לנו נסיון בו, גם כשמדובר בעוני יש אנשים שלצערנו יותר ״מנוסים״ ויכולים לתת ל-״עניים החדשים״ טיפים להתמודדות עם המצב החדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא אלה שהצביעו ליכוד, חרדים? (ל"ת)
    משה 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור