שיווק ופרסום

קניוני עזריאלי בשת"פ מפתיע עם MISMAS: זה הכרטיס שמוצע לכם

קניוני עזריאלי מציגים שיתוף פעולה מיוחד עם עידו גרינברג "MISMAS" ("משפט אחד ביום") וגיפטקארד עזריאלי TIME: מתנה אפשרית למורים לסוף השנה, או לכל מי שראוי למילים חמות
מערכת ice | 
גיפט קארד עזריאלי ומיסמס (צילום יחצ)
החופש הגדול עוד רגע כאן ורגע לפני שמסתיימת לה שנת לימודים נוספת, קניוני עזריאלי יצאו בשיתוף פעולה ייחודי עם MISMAS - עידו גרינברג, אמן האינסטגרם היזם והיוצר של #משפטאחדביום".
במסגרת שיתוף הפעולה, יצרו יחד גיפטקארד בו מוטבעים משפטים מרגשים, מעצימים ומחממים של MISMAS בכדי להגיד תודה למורות ולמורים, לגננות, אנשי החינוך ובכלל - לאנשים שנרצה להעניק להם רגע לעצמם עם מילים חמות.

הגיפטקארד מציע חוויה שהיא פסק זמן מהיום-יום האינטנסיבי, איתו אפשר להגיע לכמה שעות של כיף בקניוני עזריאלי. מתנה שמצליחה לרגש, להצחיק ולהפתיע וחוגגת ישראליות ואת השפה העברית בצירוף המשפטים האייקונים של MISMAS.
קניוני עזריאלי השיקו את הגיפטקארד לפני כ-8 שנים, הכרטיס תקף לכלל קניוני הקבוצה וניתן למימוש גם באתר עזריאליקום ובו יש מגוון ענק של למעלה מ-100 מותגים ישראלים ובינלאומיים מסגמנטים שונים: הסעדה ובילוי, אופנה, הנעלה וקסומטיקה כמו mac, & other stories , story, COS, מיננה, שילב, M&H, KIKO, אדידס, שופרא, מנגו, עדיקה, אפריל, ארקפה, מתוקה, פריים ועוד. 
את הגיפטקארד ניתן להשיג בקניוני עזריאלי: ת"א, אילון, ירושלים, מודיעין והנגב ובאפליקציית Wolt. זמין לרכישה עד ה-30.06.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה