שיווק ופרסום

מאיה ורטהיימר זוכה לקמפיין חדש: זו החברה שתייצג

ורטהיימר תחליף את גילי איצקוביץ ששימשה עד כה כפרזנטורית של דרושים IL, והיא תוביל מעתה את מגוון השירותים תחת יד2, זאת כחלק מהאסטרטגיה החדשה של הקבוצה להרחיב את שרשרת הערך בכל אחד מהורטיקלים עבור משתמשיה
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
תגידו הרבה מזל טוב לשחקנית והמנחה מאיה ורטהיימר, שמעמיקה את שיתוף הפעולה שלה עם יד2 ומעתה תשמש כפנים של כלל מותגי האתר הפופולרי וביניהם אתר התעסוקה דרושים IL. ורטהיימר תחליף את גילי איצקוביץ ששימשה עד כה כפרזנטורית של דרושים IL, והיא תוביל מעתה את מגוון השירותים תחת יד2, זאת כחלק מהאסטרטגיה החדשה של הקבוצה להרחיב את שרשרת הערך בכל אחד מהורטיקלים עבור משתמשיה.
המהלך נוגע גם בתחומי הלקוחות והטכנולוגיה ומתחבר ע״י השפה הפרסומית. בפרסומת עצמה, מאיה נחשפת לראשונה כ״סוכנת החכמה של דרושים IL". מאיה מוצגת בדמותו של
הסוכן החשאי ג'יימס בונד, כסוכנת המושלמת למשימות מיוחדות, שבזכותה ניתן להתאים למחפשים את המשרה המושלמת ולמצוא עבודה לכל דורש.
דרושים IL מבית יד2 הינו מאתרי התעסוקה הפופולרים בישראל, הזוכה ללמעלה מ-2 מיליון כניסות מדי חודש, בזכות מנגנון התאמה מדויק בין מועמד למעסיק. מטרת האתר היא לעזור למועמדים למצוא את העבודה המתאימה להם, ובמקביל לסייע למעסיקים למצוא במהירות וביעילות את העובדים הכי מתאימים, באמצעות טכנולוגיות חיפוש ייחודיות והמתקדמות בעולם, כגון בינה מלאכותית והבנת שפה טבעית.
כחלק מגיבוש האסטרטגייה החדשה ביד2, באתר דרושים IL יוצעו מעתה שירותים חדשים רבים, וביניהם יושק שירות מיוחד למחפשי עבודה ללא ניסיון בשם"NO CV", המתמקד במשרות המתאימות לאנשים המחפשים להתחיל את דרכם בשוק העבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה