שיווק ופרסום

אדידס החליטה: זה מה שיעשו בחברה עם המוצרים של קניה

באדידס החליטו למכור את כל המוצרים של הקולקציה שקניה עיצב (ושכבה במחסני החברה). את הכסף הם יתרמו לשתי עמותות שלדעתן נפגעו הכי הרבה מהמצב
מערכת ice | 
אדידס, קניה ווסט (צילום pixabay, יוטיוב/ Fox News)
בחברת אדידס החליטו מה לעשות עם המלאי הגדול של דגמי קניה ווסט הרבים שצוברים אבק מאז ההתבטאויות האנטישמיות שלו. בהודעה שפורסמה בחברה שלשום (שישי), נכתב כי אדידס תמכור את כל המוצרים בשווי 1.3 מיליארד דולר.
בהודעה עוד נכתב כי הסכום הגדול יועבר לשני ארגונים שספגו פגיעה ניכרת מאמירותיו של ווסט. הראשון הוא "הליגה נגד השמצה" והשני הוא "המכון למען שינוי חברתי" שהקים אחיו של ג'ורג פלויד.
במכתב החברה נכתב: "לאחר התלבטויות רבות החלטנו למכור את דגמי קניה. מכירה ותרומה של המוצרים היא האופציה המועדפת עלינו. הארגונים שנבחרו לקבל את הכסף לאחר סיום המכירה הם הארגונים שלדעתנו נפגעו קשות מאמירותיו הגזעניות. אנחנו מאמינים שזו הדרך הטובה ביותר שלנו כחברה להחזיר לקהילות שקניה פגע בהם".
כזכור, האמירות המזעזעות של קניה התחילו כאשר טען: "אתם לא יכולים להגיד לי את מי לאהוב ואת מי לא לאהוב" כשהגיב לטענות שהעלה בעצמו כי "היטלר עשה גם דברים טובים". את הדברים אמר ווסט במהלך ריאיון בו השתתף בתוכנית המשודרת בערות הימין הקיצוני "Censored.TV".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה