שיווק ופרסום

יעל שלביה בקמפיין חדש לוהט לצידה של עומר נודלמן

לדברי אולה חכמוב, סמנכ"לית שיווק של המותג סקצ'רס בישראל: "אנחנו גאים להציג את הקולקציה UNO בצבעים חדשים וזוהרים בקמפיין החדש עם המסר המרכזי – 'לכל הצדדים השונים שבך – יש UNO'"
מערכת ice | 
יעל שלביה SKECHERS (צילום שי תמיר)

לכבוד קיץ 2023 משיק המותג סקצ'רס את הטרנד הלוהט לנשים: סניקרס בצבעי ניאון בוהקים. קולקציית אונו - UNO NIGHT SHADES (מקטגוריית LIFESTYLE) - קולקציית סניקרס מדליקה ואופנתית בצבעיים טרנדיים ומפתיעים המעוצבת בסגנון אורבאני, נקי ומדויק, מתאימה לכל לוק ומשדרגת אותו.

לדברי אולה חכמוב, סמנכ"לית שיווק של המותג סקצ'רס בישראל: "אנחנו גאים להציג את הקולקציה UNO בצבעים חדשים וזוהרים בקמפיין החדש עם המסר המרכזי – 'לכל הצדדים השונים שבך – יש UNO' . קולקציית נעלי UNO של SKECHERS פופולרית מאוד בכל העולם והפכה לבסט סלר גם בישראל. הנעליים מוצעות במגוון צבעי ניאון חזקים ובוהקים לקיץ, כמו ורוד פוקסיה, צהוב נאון, ירוק זוהר, סגול, כתום, כחול ללוק טרנדי ומדליק".
 


חכמוב הוסיפה: "קטגורית UNO משלבת אופנה וטרנדים לצד נוחות בלתי מתפשרת. נעלי אונו בעלות סוליה בטכנולוגיה Skech-Air –  עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל ורפידת Air-Cooled Memory Foam® - טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל , מתאימה את עצמה אליה וכן שומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום".

השקת הקולקציה תלווה בקמפיין שיווקי עם סרט פרסומת בכיכובה של DOJA CAT, זמרת בין-לאומית ושגרירת המותג הבין-לאומית החדשה לקולקציית UNO. הפרסומת שואבת השראה מהסייבר פאנק ואסתטיקה של תרבות האנימה בשילוב הצבעים הזוהרים של הדגם האייקוני. הקמפיין יעלה בערוצים קשת 12 ורשת 13, בשילוט חוצות ובקמפיין דיגיטל. כמו כן, נערכו צילומי סושיאל מדיה בהשתתפות שגרירות המותג בישראל - יעל שלביה ועומר נודלמן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה