שיווק ופרסום

סקצ'רס משיקה נעל חדשנית: כך היא תשרת אנשים עם מוגבלויות

מותג הספורט סקצ'רס מודיע על השקה של קולקציית נעליים חדשה שמאפשרת נעילה מהירה ונוחה, ללא הצורך בידיים או התכופפות. בכך הנעל החדשה תקל על חייהם של רבים, בהם גם אנשים עם מוגבלויות
מערכת ice | 
סקצרס (צילום יחצ)
מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מודיע היום (א') על השקה של קמפיין אביב 2023 חדש סביב קולקציית נעלי SKECHERS SLIP-INS. לקולקציה החדשה טכנולוגיה פורצת דרך שמאפשרת נעילה פשוטה וקלה ללא עזרת ידיים וצורך להתכופף - מכניסים את הרגל פנימה וזהו. הקולקציה מתאימה לכלל האוכלוסייה ובה גם אנשים עם מוגבלויות, נשים, גברים וילדים.
הקמפיין החדש של המותג יעלה השבוע בערוצים 12 ו-13 עם חסויות ב"הישרדות", ערוצי הספורט, במדיה החברתית, בדיגיטל ובנקודות המכירה של המותג בארץ (חנויות המותג, באתר, רשת מגה ספורט ועוד). קהל הצרכנים יוכל לרכוש את הנעליים במחירים בטווח 349.9-449.9 שקלים וב-199.9 לילדים.
אולה חכמוב, סמנכ"לית שיווק של המותג סקצ'רס בישראל, מסרה: "אנחנו גאים להשיק  את קטגורית SKECHERS SLIP-INS בישראל – דגמים המצוידים בטכנולוגיה פורצת דרך  TOUCHLESS FIT המאפשרת הכנסה והסרה של הרגל לנעל בצורה פשוטה וחלקה בלי עזרת ידיים ובלי צורך להתכופף. זהו פתרון מושלם לכלל האוכלוסייה, בוגרים וילדים בכל סיטואציה יומיומית וגם לאוכלוסייה בוגרת, לאנשים עם מוגבלויות, נשים בהריון, לטיסות וטיולים ובכל יום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה