שיווק ופרסום

אודיה אזולאי ולירן דנינו ממשיכים הלאה: בדרך לזוגיות מפתיעה?

לירן דנינו, שחווה פרידה כואבת לאחרונה מטיילוב מלכוב שכבר המשיכה הלאה, הצטלם לקמפיין של קסטרו יחד עם אודיה אזולאי, שגם היא חוותה פרידה מעדן חסון, ולא שלל לצאת לדייט עםהזמרת האהובה. בדרך לזוגות חדשה בביצה המקומית?
מערכת ice | 
לירן דנינו (צילום רונן ירקוני)
בפברואר האחרון, ואחרי לא מעט דרמות ושמועות על פרידה, אחד הזוגות הנוצצים בבראנז'ה המקומית - טיילור מלכוב ולירן דנינו, החליטו להפריד כוחות, דווקא אחרי שעברו להתגורר יחדיו, מה שהקשה עוד יותר על הקשר שלהם.
לאחרונה, נודע כי טיילור כבר שכחה מהר מאוד מדנינו והחלה בזוגיות חדשה עם נדב יחזקאל, בחור צעיר מקיסריה, שם השניים הכירו אחרי שמלכוב חזרה לגור בבית הוריה שנמצא גם הוא בעיר. אגב, יחזקאל היה במערכת יחסים עם ליאור אוחיון, יוצאת מאסטר שף, עוד בשנת 2016.
אבל האם גם לירן דנינו בדרך לזוגיות חדשה? הזמר האהוב הצטלם יחד עם אודיה אזולאי, אחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל כיום, לקולקציית האירועים של קסטרו. בראיון זוגי מסקרן במיוחד שערכו יחד ל-TMI, הם דיברו על הסיכוי שהם יצאו לדייט, וממש לא שללו את זה.
על השאלה האם השניים יצאו לדייט אחרי הצילומים, ענה דנינו: "לא חשבנו על זה". על הדמיון של אזולאי למלכוב: "לא נראה לי. כל אחת יפה בפני עצמה אבל שונות". האם היה קשה לו שטיילור התקדמה הלאה? לטענתו של דנינו: "וואלה לא. זה קורה, אלה החיים. כרגע אני מחכה לאחת ומתעסק בעצמי שזה הכי חשוב. הכל מאת השם ובזמנו".
כשאזולאי נשאלה על כך שהאקס שלה, עדן חסון, הצהיר כי הוא בזוגיות חדשה, היא בחרה כמובן לפרגן לו: "אני מאוד שמחה בשביל עדן, אנחנו חברים טובים". אז האם אנחנו בדרך לזוגיות חדשה בביצה המקומית? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה