שיווק ופרסום

דלק מוטורס משיקה קמפיין חדש ויוקרתי

דלק מוטורס יוצאת בקמפיין ראשון ל-BPS, מחלקת רכבי יד שנייה וטרייד אין מבית היבואן הרשמי

מערכת ice | 
קמפיין BPS לבמוו (צילום יח"צ)
קבוצת דלק מוטורס של המיליארדר ואיש העסקים גיל אגמון משיקה את BPS: ראשי תיבות של selection Premium BMW, תכנית השבחה ומכירה של רכבי BMW ו-MINI מיד ראשונה.
הקמפיין שמושק כעת ומוערך במאות אלפי שקלים, מעביר את המסר: "אף אחד לא יידע שזאת יד שנייה, כולם ידעו שזאת BMW". 
 
מתודולוגיית ה-BPS יושמה ב-BMW העולמית כבר בשנת 2003. התוכנית הוטמעה עד כה בכ-75 שווקים בעולם, ובשנה האחרונה נמכרו בעולם במסגרת התכנית כ-350,000 כלי רכב. מטרת התוכנית הינה לבדל ולייצר ערך מוסף ללקוח הרוכש מכונית BMW משומשת, תחת תהליך ביקורת קפדני הזהה לזה אותו עוברת מכונית חדשה.
מתודולוגיית ה-BPS נשענת על אבני היסוד הבאות:
• מכוניות מתוצרת BMW או MINI בלבד.
• בעלות היסטוריית טיפולים מלאה במרכזי השרות של דלק מוטורס.
אולמות התצוגה פרוסים בצמידות לאולמות המכירה: ברח' המסגר ת"א, בחיפה (נשר) ובירושלים, כשניתן למצוא באתרים השונים גם רכבים של מותגים נספים. כל הרכבים במסגרת השירות נהנים מאחריות מלאה לשנה ללא הגבלת ק"מ (לא כולל בלאי כגון צמיגים/ברקסים וכד').
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה