שיווק ופרסום

קבוצת עזריאלי מציגה 3 פרזנטורים חדשים בקמפיין של 3 מיליון שקל

יעל גולדמן, עמית בחובר וענאל שמואלי נבחרו להוביל את קמפיין הדיגיטל של קבוצת עזריאלי לכבוד יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל

מערכת ice |  1
עזריאלי (צילום ויקיפדיה)
שלושת הפרזנטורים, יעל גולדמן, עמית בחובר וענהאל שמואלי, להם מאות ואלפי עוקבים ברשתות החברתיות, נבחרו להוביל את קמפיין הדיגיטל של קבוצת קניוני עזריאלי לכבוד יום העצמאות ה-75.
לכבוד יום העצמאות קבוצת עזריאלי תחלק 25 אלף ערכות פיקניק רב פעמיות וידידותיות לסביבה, מתנה. הקמפיין ילווה במידע ובהסברה, בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע, על הפחתת השימוש בפלסטיק חד פעמי, ייתן כלים שימושיים לפיקניק ידידותי לסביבה והמלצות למקומות מומלצים לפיקניק ברחבי הארץ, המלצות למשחקי טבע לכל המשפחה וטיפים לפיקניק בדגש על קיימות.
כנס האיקומרס | ועידות כלכליסט 2022
עמית בחובר (צילום יח"צ)
במהלך הושקעו כשלושה מיליון שקלים, הכוללים קמפיין שעלה בכלל המדיות, בפריסה רחבה: טלוויזיה, שילוט ארצי, דיגיטל ורשתות החברתיות. מהלך זה הוא רק אחד מתוך מגוון פרויקטים שמובילה הקבוצה במטרה לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית בכל נכסיה.

יעל גולדמן פפר: "אני לא רוצה לחזור להיראות בת 20" | מגזין את
יעל גולדמן (צילום יח"צ)
יעל גולדמן פפר, מנחת טלוויזיה, שחקנית ודוגמנית ישראלית, נשואה לשחקן אורי פפר ואם לשלושה; עמית בחובר, משפיען רשת ובלוגר הטיולים הגדול בישראל, משתף וממליץ לעוקביו על מסעות ושבילים, מעיינות ונחלים, נקודות תצפית על נופים והמלצות למקומות לטיולים שונים בטבע; ענהאל שמואלי, השתתפה ב"מרוץ למיליון", מתחזקת עמוד פופולרי ברשתות החברתיות, יועצת זוגית מעל לעשור ומחברת הספר זמן זוגי.
ענהאל שמואלי ("המירוץ למיליון"): "אני שמחה שהריב שלי ישרת ריבים של אחרים"
ענהאל שמואלי (צילום יח"צ)
מקבוצת עזריאלי נמסר: "בשנים האחרונות קבוצת עזריאלי דוגלת ומקדמת תהליכים של אחריות סביבתית להקטנת ההשפעה על הסביבה באמצעות פרויקטים המפחיתים את טביעת הרגל האקולוגית בכלל מרחבי השהייה החווייתיים של הקבוצה. אנו נרגשים לצאת בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע, על מנת לשמור על ישראל נקייה ולהדהד את המסר הסביבתי שבו לכל אחד יש אחריות ויכולת להשפיע לטובה על העולם שבו אנו חיים. אנו מזמינים את הקהל הרחב להגיע, לאסוף מארז פיקניק ולשמור על הסביבה!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מיותר
    דורון 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחירות טובות חוץ מיעל גולדמן
    סגור