שיווק ופרסום

עדן פינס נחשפת בתמונות אינטימיות במיוחד: הקמפיין הענק יוצא לדרך

עדן פינס שמשמשת כפרזנטורית של מותג האופנה ADIKA, נחתה אתמול (שני) בבוקר באי האקזוטי מאוריציוס שבאפריקה, זאת לטובת צילומי קמפיין בגדי הים ובגדי החוף של המותג לשנת 2023 הלוהט של החברה. צפו
מערכת ice |  3
עדן פינס (צילום עדיקה)
עדן פינס, אחת הדוגמניות המצליחות ביותר בישראל כיום, שמשמשת כפרזנטורית של מותג האופנה ADIKA, נחתה אתמול (שני) בבוקר באי האקזוטי מאוריציוס שבאפריקה, זאת לטובת צילומי קמפיין בגדי הים ובגדי החוף של המותג לשנת 2023 הלוהט של החברה.
הטיסה מישראל ערכה כ-10 שעות, כאשר בדרך עצרו לקונקשיין קצר. עדן פינס החליטה לשלב ביזנס ופלז'ר והאריכה את השהות לטובת חופשה פרטית באי היפה. הצילומים התקיימו בריזורט היוקרתי ביותר במאוריציוס, כאשר הפרזנטורית הצטלמה בבריכות השונות בריזורט, בשטח המלון, בים הסמוך ובלוקיישנים נוספים. עיצוב השיער של פינס ערך לא פחות מכ-8 שעות, בהן קלעו את השיער של הדוגמנית בצמות.
ביום הצילום השני, מצטלמת עדן לקולקציית הקיץ של המותג בשוק המקומי באי. מזג האוויר באי היה 30 מעלות כאשר מידי פעם ירד גשם ולכן נאלצו לעצור את הצילומים עד לסיומו. הצילומים החלו בכל יום בזריחת השמש ויסתיימו בשקיעה. מיד לאחר חזרתה לארץ מתחילה פינס חזרות של הסרט החדש "מימונו של מפצל הדירות" שמביים דובר קוסאשווילי.
עדן פינס (עדיקה)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עדן
    אורן 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדהימה מושלמת
    סגור
  • 2.
    עושה קאקי מסריח כמו כולן (ל"ת)
    דנינו 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    שווה
    דודו 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עדן ישווה כוסית על תתפשתי תעשי לנו טוב יכוסית
    סגור