שיווק ופרסום
בר רפאלי לוהטת בקמפיין חדש ונוצץ ב-2.5 מיליון שקל
מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA יוצא בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי, הקמפיין יעלה ב-6.3 בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, דיגיטל ושילוט בקניונים בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מיליון שקל
הקמפיין השלישי של מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי, ממשיך עם השיר הקליט מהקמפיין השני שעלה בחודש יוני האחרון והפך למזוהה עם המותג: "BAR PUT A BRA, PUT A FEMINA" על בסיס שיר הילדות הנוסטלגי, כאשר הפעם נלקחה השראה משנות ה-70' עם אדפטציה ייחודית ואחרת לשיר.
כמו בקמפיין הקודם, גם כאן נשמרת השפה הוויזואלית בה רואים את בר רוקדת לצללי השיר, אך הפעם בסט שונה המדמה תא הלבשה כולו מראות ובו בר "נזרקת" לעולם דמיוני בעוד היא מודדת את הדגמים מקולקציית הקיץ החדשה של FEMINA.
הקמפיין צולם באולפנים בתל אביב ואותו הוביל הצוות המקצועי - אנשי הקריאטיב רונה יעקובי ועידו בן-דור, צלם האופנה והבמאי אייל נבו והסטייליסט הצמוד של בר - סיימון אלמלם. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בכל ערוצי הדיגיטל ובפריסה רחבה של שילוט בקניונים בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מיליון שקל.
עוד ב-
טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA מוסרת: מוסרת: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח שלנו לקמפיין שלישי עם הפרזנטורית בר רפאלי. הבחירה בבר רפאלי כפרזנטורית המותג מוכיחה כל פעם מחדש כי החיבור הערכי בינה לבין המותג מדויק ומשלב בצורה מושלמת בין אופנתיות ועדכניות, איכות בלתי מתפשרת ונגישות"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.למה זה מעניין?חי 03/2023/10הגב לתגובה זו0 0דיגמנית עשתה פרסומת. נו ?סגור