תרבות ופנאי

בר רפאלי נחשפת? "בחורה פיפי, הסתלבטנים הכי גדולים"

שחר חיון, בת הזוג של און רפאלי, אחיה הקטן של דוגמנית העל, סיפרה שיש כנראה צד באישיות שלה שלא כולם מכירים: "אני שרופה עליה ברמות קשות. קודם כל בחורה פיפי, הכי מצחיקה שיש. אני ממש מחוברת אליה"
מערכת ice |  3
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
שחר חיון נכנסה לעולם הבידור בסערה ככוכבת רשת, כדוגמנית מצליחה, כמי שמחזיקה ב-390 אלף עוקבים בטיקטוק, אפילו כשחקנית, אבל מה שקיבע לה סמל סטטוס הוא העובדה שהיא גם בת הזוג של און רפאלי. 
על הזוגיות הנוצצת עם האח הקטן של בר רפאלי, היא דיברה בראיון לרדיו YNET וסיפקה לא מעט דברים שלא בטוח שכולם הכירו לגבי המשפחה הנוצצת. "אם יש לי מקום בארון? אתה יודע, אני תופסת חדר - לא ארון, אבל כן. אין על ציפי ורפי בעולם, אמאל'ה, אני שרופה עליהם". 

עוד סיפרה חיון על המשפחה של בן הזוג: "הם ידעו שאני מעבירה את הדברים שלי אז רפי בא ואמר 'שחר, הבאתי לך ארון. תיכנסי ותראי'. אין עליו בעולם. הוא גבר של החיים ואני אוהבת את המשפחה שלו, משפחה שנייה שלי. אני מתייעצת עם ציפי על הכל. אנחנו פתוחות אחת עם השנייה ברמה מטורפת". 
איך נראות ארוחות שישי? "הם הסתלבטנים הכי גדולים". אני יכולה להגיד לך שעכשיו, שאנחנו מצלמים את הסדרה וגם אני גם משתתפת בה., הם פתוחים שם ברמה שאני מסתכלת ואומרת 'איך אתם מדברים ככה'. אתה יודע, עם הזמן נפתחים יותר ויותר. זה קליפות. בעונה השנייה של הרפאליז יראו הרבה דברים. והכל פתוח. אתם הולכים להיות מרותקים".
לגבי בר רפאלי, חיון סיפרה שיש כנראה צד באישיות שלה שלא כולם מכירים: "אני שרופה עליה ברמות קשות. קודם כל בחורה פיפי, הכי מצחיקה שיש. אני ממש מחוברת אליה"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בר רפאלי חיון
    תנבב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך לאמין לבר הרי ידועה מלאה פנטזיות וחיון התפוח לא נופל מהעץ בנוסף לא פלא שחיון מדברת כך לא רוצה להפסיד המבין יבין
    סגור
  • 2.
    חיון
    פיצי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחורה רדודה אש.
    סגור
  • 1.
    הכל במוגזם
    מני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה שניה בומבסטית יותר מהקודמת
    סגור