שיווק ופרסום

נועה קירל חושפת בכאב: "לא מצליחה לעכל את זה"

נועה קירל הגיבה אחרי הפיגועים המזעזעים בסוף השבוע האחרון בירושלים: "שבת ארורה. הלב נשבר לרסיסים. ליבי עם משפחות ההרוגים. מתפללת לשלומם של הפצועים"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בסוף השבוע האחרון מדינת ישראל הוכתה בתדהמה אחרי הפיגוע המזעזע מחוץ לבית הכנסת בשכונת נווה יעקב שבירושלים, בו נרצחו 7 יהודים ו-3 נוספים נפצעו. אתמול (שבת) אירוע פיגוע נוסף בירושלים בו נורו אב ובנו על ידי מחבל בן 13 בלבד, כאשר הבן, קצין בצה"ל, הצליח לנטרל אותו ומנע פיגוע קטלני עוד יותר, כאשר הוא עצמו נפצע, כמו גם אביו, כאשר השניים מטופלים בבית החולים.
בעקבות הפיגועים המזעזעים, סלבס רבים ממגוון רחב של תחומי עשייה, הביעו את מחאתם ברשתות החברתיות נגד האירועים הביטחוניים החמורים, כשחלקם אף קראו לפעול ביד קשה צבאית נגד הטרור ולבצע באופן מידי פעולת תגמול.
מי שהגיבה עם סטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה היא כוכבת הפופ והנציגה של ישראל לאירוויזיון 2023, נועה קירל, שכתבה בסטורי שהעלתה: "לא מצליחה לעכל את זה, שבת ארורה. הלב נשבר לרסיסים. ליבי עם משפחות ההרוגים. מתפללת לשלומם של הפצועים. ותודה לכוחות הביטחון שלנו". בסטורי שהעלתה נועה קירל היא שיתפה מיקום מירושלים הבירה, שם כאמור התרחשו הפיגועים הקשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה