שיווק ופרסום

מגישת האח הגדול בג'וב חדש: זה הצעד הבא שלה

לירון וייצמן נבחרה לפרזנטורית של מותג האופנה טרמינל X, כאשר היא תהיה זו שתפרסם את מותגי הפרימיום. היא כבר לקחה חלק בצילומים ובקרוב תוכלו לראות את התוצאות
מערכת ice |  2
לירון ויצמן (צילום אדוה אלמקייס)
צעד מסקרן של מגישת האח הגדול של רשת 13, לירון וייצמן, שנבחרה להיות הפרזנטורית של מותג האופנה טרמינל X, כאשר היא תהיה זו שתפרסם את מותגי הפרימיום. היא כבר לקחה חלק בצילומים אמש (ראשון) ובקרוב תוכלו לראות את התוצאות.
רק אמש אגב וייצמן, הזדעזעה מהדברים שכתבה קרין בנאיין, אחותו של חייל שהוכה קשות על ידי חבורת נערים באחת השכונות היוקרתיות בתל אביב. היא תקפה במילים קשות מאוד את המעורבים בפרשה ולא חסכה בתיאורים.
וייצמן כתבה: "מה זה הסיפור הלא נורמלי הזה? סליחה שאני מזועזעת במיוחד, בשכונה שבה גדלתחי ברמת אביב, שהיא לכאורה שכונה טובה ובלבלבללבלה, בני טובים בני 15!!! מתה על זה, טובים עלק. עשו לינץ,' לא פחות, לינץ' בחייל בן 18 שפנה אליהם במרכז שוסטר".

עוד הוסיפה המגישה של האח הגדול: "אי אפשר לפרסם את שמות בני הנוער כי הם קטינים. אבל כל השכונה והתיכון יודעים במי מדובר. מקווה שהמשטרה תעשה את עבודתה ובהקדם. כמה עוד אפשר?", והוסיפה את תמונתו של קורבן האלימות.
לסיום כתבה וייצמן המזועזעת: "זה מה שפרסמה אחותו, ממליצה לכולכם לקרוא עד הסוף, מזעזע. ולהורים של אותם ילדים, איתם אתם? איפה. אתם. בבית קפה? קומו תראו מה גידלתם. זו הבעיה הכי חמורה של המדינה שלנו, צר לי. מקווה שהמשטרה תעשה את עבודתה בסיפור הזה. בלי רחמים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר בית קפה
    סתם קוראת 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכירה את ההורים או את הילדים אבל על סמך מה את כותבת בכזה בוז איפה אתם אתם בבית קפה?
    סגור
  • הכוונה שהם נחים על זרי דפנה בזמן ש...
    גלית 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילדים גדלים ולכאורההכל בדר קומו ותתעוררו חינוך זה מהבית ולא העיקר להגיע הביתה ולחשוב שהכסף פוטר את הכל.
    סגור