שיווק ופרסום

כוכבת חתונה ממבט ראשון בצעד ענק: זה המהלך היוקרתי

מעיין דורי, אחת הדמויות הבולטות ב"חתונה ממבט ראשון", רשמה הישג מרשים במיוחד כשנבחרה לשגרירה של המותג הבינלאומי ויקטוריה סיקרטס בישראל
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
מעיין דורי הייתה ללא ספק אחת הדמויות הבולטות בעונה אחרונה של ריאליטי השידוכים של קשת 12 "חתונה ממבט ראשון", אחרי שהתחתנה שם עם בן אביבי, אך השניים נפרדו זמן קצר לאחר מכן.
היום (שני) נחשף כי אמנם בחיי הזוגיות שלה דורי לא צולחת עד כה, אך בכל הנוגע בקריירה האישית שלה היא רושמת הישגים לא פחות ממרשימים, אחרי שנודע כי היא נבחרה לשגרירה של המותג הבינלאומי ויקטוריה סיקרטס בישראל.
כזכור, לאחרונה התראיינה דורי למגזין 'לאישה' וסיפרה על חיי הרווקות כאשר חשפה פרט פיקנטי ומעניין במיוחד:  "מישהו הציע להיות השוגר דדי שלי בתעריף של 7,000 דולר לשבוע", אגב בלי קשר לראיון היא חשפה לא מזמן כי: "יש לי וידוי, לא יצאתי לדייט ולא חזרתי לאפליקציות ההיכרויות מאז שהתוכנית הסתיימה".
מעיין דורי (יולי)
"זה לא פשוט לחזור ללופ הזה של הדייטים", היא ממשיכה, "עוד לפני התוכנית עייפתי מדייטים. זה לא קל כל פעם מחדש להכיר, לצפות, לפנות זמן, להיפגש ובסוף להתאכזב. ושוב ושוב ושוב...תחשבו שהדבר הפך לעוד יותר קשוח עבורי כשהפכתי להיות פתאום דמות מוכרת. מה שבכלל מנע ממני לקום ולצאת לדייט עם אדם זר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה