שיווק ופרסום

תשבור את סטארקיסט? המהלך של מותג הטונה בישראל נחשף

ריו מרה, מותג הטונה האיטלקי הגדול, יוצא השבוע בקמפיין טלוויזיה רחב במסגרתו  משיק טונה בהירה בשמן זית כתית מעולה עם הטעם המודגש. תשבור את המתחרה המושמצת סטארקיסט?
מערכת ice |  1
טונה (צילום ריו מארה)
ריו מרה, מותג הטונה האיטלקי הגדול, יוצא השבוע בקמפיין טלוויזיה רחב במסגרתו  משיק טונה בהירה בשמן זית כתית מעולה עם הטעם המודגש. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: 'תטעמו את ההבדל', המדגיש את טעם הטונה של ריו מרה אשר עשויה מנתחים נבחרים ומוקפדים במיוחד.
כמו כן, הקמפיין מדגיש את הנתחים האיכותיים של טונה בהירה מסוג skipjack tuna שנבחרים בתהליך ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים הלא ראויים. המותג השיק נתחי טונה בהירה המוגשים בשמן זית כתית מעולה שהינו שמן באיכות הגבוהה ביותר, בעל חמיצות נמוכה בשיעור של עד 0.8% ואשר מעניק לנתחי הטונה טעם ארומתי מודגש המתאים לחיך הים תיכוני. 
הטונה של ריו מרה מאפשרת לצרכנייה בכל הגילאים לצרוך תזונה בריאה ומזינה. ריו מארה מותג פרימיום איכותי ובינלאומי. מפעל ריו מרה באיטליה הוא הגדול ביותר באירופה וברמת איכות ייצור יוצאת דופן. המותג האיטלקי מקפיד לשמור על הסטנדרטים של איכול ייצור גבוהים ביותר, החל מבחירת אזור הדיג וכלה באופן אריזתו. 
דגי הטונה האיכותיים מגיעים ממימי האוקיינוס, תוך הקפדה על אזור דיג מורשה והקפדה על איכות סביבה וקיימות. הקמפיין של ריו מרה מגיע בתקופה בה המתחרה הגדולה שלה, סטארקיס, שמשווקת בישראל על ידי דיפלומט, חוטפת מכל עבר על המחירים היקרים שהיא דורשת מהצרכן הישראלי על רקע מחאת הטונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגוחך. הם בכלל לא באותו חתך מחיר וכנגזרת לא אותו קהל מט (ל"ת)
    רוצה אבל יקר לי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור